کد خبر : 1781701 | 02 مهر 1400 ساعت 14:56 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

حریفان دوستانه بسیار خوبی داشتیم و محک جدی خوردیم؛

سرآسیایی: امیدوارم مسیر قلعه‌نویی هموار شود

مربی جدید گل گهر می گوید در فصل جدید تیم فوتبال باشگاه اهداف بزرگی را دنبال می کند و همه دست به دست هم داده اند تا سهمیه آسیایی کسب شود.

سرآسیایی: امیدوارم مسیر قلعه‌نویی هموار شود

به گزارش "ورزش سه"؛ مجتبی سرآسیایی مربی جدید گل گهر که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در تمرینات روزهای اول این تیم غایب بود، پس از دو هفته در تمرینات تیم حاضر شد و روز گذشته پس از دیدار دوستانه برابر سپاهان روبروی خبرنگاران ایستاد و در مورد این بازی صحبت هایش را اینطور آغاز کرد: بازی بسیار با کیفیت و مفیدی بود. در تمام مسابقات دوستانه حریفان خیلی قدری داشتیم و در راستای شرایط آمادگی بدنی و فنی تیم، محک خیلی جدی خوردیم. الحمد الله شرایط خودمان هم مطلوب بود. علیرغم فشارهایی که در طول هفته روی بچه ها داشتیم اما از لحاظ آمادگی جسمانی واقعا عالی بودند. بحث های تاکتیکی هم هست  که آقای قلعه‌نویی به بازیکنان تذکر می‌دهد تا روز به روز وضعیت بهتر شود و بتوانیم برای آغاز مسابقات شرایط ایده آلی داشته باشیم.


مربی گل‌گهر در خصوص اینکه با توجه به محرومیت سه ماهه امیرقلعه‌نویی، مسئولیتش در ابتدای فصل خیلی مهم است، گفت: ان‌شاالله این مسیر کاملا هموار شود و امیرخان قلعه نویی  را روی نیمکت داشته باشیم. این اتفاق کاملا برای تیم بهتر و مطلوب‌تر است. من هم سرباز و کمک تیم هستم. قلعه‌نویی و باشگاه هرجا صلاح بدانند و با هر مسئولیتی، در راستای اهداف تیم انجام وظیفه خواهم کرد.


سرآسیایی در مورد شرایط گل گهر در آینده بیان کرد: برنامه ریزی کامل شده و ما یک سفر چندروزه خواهیم داشت که بعدا مشخص می شود داخلی است یا خارجی. تقریبا سفر و یک اردوی 8-7 روزه داریم. تا یازدهم یا دوازدهم (مهر) که تکلیف سفر مشخص شود، در تهران و سیرجان کارمان را ادامه می‌دهیم. بازی‌های دوستانه دیگری هم در راستای آماده سازی تیم از نظر بدنی و فنی، داریم.


موضوع بعدی که از سرآسیایی پرسیده شد در رابطه با احتمال اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم بود که او در این مورد گفت: تقریبا از لحاظ بازیکن داخلی تکمیل هستیم و نمی‌توانیم بازیکنی اضافه کنیم. طبق نظر قلعه نویی اگر شرایط درست پیش برود احتمال دارد یک بازیکن خارجی به ما اضافه شود.


مربی گل‌گهر در مورد اینکه کسب سهمیه آسیایی حداقل انتظار از این تیم است، اظهار داشت: تیمی که قلعه نویی سرمربی آن باشد، اهداف بزرگی را دنبال می‌کند. گل گهر هم باشگاه بزرگی است. هر سال اهداف و شرایط برای این باشگاه بزرگتر می‌شود. قطعا تیمی که دور هم  جمع شده، هدفی جز یک اتفاق خیلی خوب و خوشحال کننده برای مردم سیرجان ندارد. همه دست به دست هم دادیم و هم‌قسم شدیم که شرایط خوبی را ایجاد کنیم و ان شاالله با کمک و همدلی سهمیه آسیایی را در آخر فصل برای مردم سیرجان به ارمغان بیاوریم.

دیدگاه‌ها