کد خبر : 1781707 | 02 مهر 1400 ساعت 15:49 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

فقط برد تاریخ را برای دختران ایران خواهد نوشت؛

24 ساعت استراتژیک برای شادترین تیم هفته (عکس)

تیم ملی فوتبال زنان ایران فردا جدالی سرنوشت‌ساز را مقابل تیم ملی فوتبال زنان اردن برگزار خواهد کرد؛ دیداری که تکلیف تیم صعود کننده به جام ملت‌های آسیا 2022 هند را مشخص خواهد کرد.

24 ساعت استراتژیک برای شادترین تیم هفته (عکس)

به گزارش "ورزش سه" کمتر از 24 ساعت دیگر تکلیف صدرنشین گروه G رقابت‌های مقدماتی و صعود کننده به جام ملت‌های آسیا 2022 هند مشخص می‌شود، اتفاقی که پس از برگزاری جدال حساس تیم‌های ملی فوتبال زنان ایران و اردن عیان خواهد شد؛ هر دو تیم بازی اول خود مقابل بنگلادش را با برتری 5 گله پشت سر گذاشته‌اند اما کفه ترازو به سوی اردنی‌ها سنگینی می‌کند و در شرایط برابر به لحاظ نتیجه و تفاضل، آن‌ها تیم صعود کننده خواهند بود.

 

چرا که تیم ملی فوتبال زنان اردن در جایگاه 63 رنکینگ فیفاست و زنان فوتبال ایران در رتبه 72 قرار دارند؛ در واقع اگر فردا شاگردان مریم ایراندوست مقابل اردن بتوانند پیروز شوند، آن‌ها اولین صعود تاریخ فوتبال زنان ایران به جام ملت‌های آسیا را رقم خواهند زد و در خاک ازبکستان، جشن ملی بزرگی به پا خواهد شد. اما در صورت شکست و حتی تساوی، با توجه به تفاضل و آمار برابر دو تیم، بحث رنکینگ مطرح و اردنی‌ها مسافر هند خواهند شد و صعودشان را جشن می‌گیرند.

 

1647073

 

ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران در مصاف با بنگلادش نمایش درخشانی را از خود نشان دادند و پس از پیروزی مقابل این تیم هم چه در زمین و چه در رختکن شادی زایدالوصفی را انجام دادند اما سرنوشت در بازی فردا رقم خواهد خورد.

 

1647074

 

اردن به تازگی قهرمان جام عربی شده و در خط حمله‌اش هم چهارمین برتر گلزن ملی جهان یعنی میسا جباره قرار دارد، اما دختران ایران هم نشان داده‌اند برای رسیدن به هدف‌شان که تاریخ‌سازی برای فوتبال ایران است، همدل و متحد هستند و پروسه آماده‌سازی خوبی را سپری کرده‌اند.

 

1647071

 

باید دید در نهایت فردا و پس از انجام مصاف تیم‌های فوتبال زنان ایران و اردن که ساعت 13:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد، جشن صعود تاریخی فوتبال زنان ایران در ورزشگاه بنیادکار تاشکند به پا می‌شود یا اردنی‌ها که تجربه حضور در جام ملت‌ها را دارند، برگ دیگری به آلبوم افتخارات خود اضافه خواهند کرد و مسافر رقابت‌های هند 2022 می‌شوند.

دیدگاه‌ها