کد خبر : 1781712 | 02 مهر 1400 ساعت 16:37 | 46.5K بازدید | 13 دیدگاه

کنترل ویژه یک پرسپولیسی بر تیم کی روش

رسانه مصری اعلام کرده است که نلو وینگادا سرمربی سابق پرسپولیس و مدیرفنی فدراسیون فوتبال مصر، نقش ویژه ای در تیم کارلوس کی روش شد.

کنترل ویژه یک پرسپولیسی بر تیم کی روش

به گزارش "ورزش سه"، رسانه مصری از نقش ویژه نلو وینگادا مربی 68 ساله پرتغالی در تیم کارلوس کی روش خبر داده است. وب سایت ماسبیرو الریاضی در این خصوص نوشت: نلو وینگادا مدیرفنی فدراسیون فوتبال مصر، کنترل خود را از ابتدا بر کادر فنی جدید تیم ملی به رهبری هموطنش کارلوس کی روش، تحمیل کرده است. به ویژه اینکه وینگادا از پذیرفتن هدایت فراعنه امتناع کرد و ترجیح داد در سمت فعلی خود به کارش ادامه دهد.

 

یکی از دلایلی که باعث شد تا وینگادا از پذیرفتن هدایت تیم ملی مصر امتناع کند، شرایط نامناسبی بود که بازیکنان این تیم در دیدارهای مصر مقابل آنگولا و گابن از خود نشان دادند و او عقیده داشت که بازیکنان تیم ملی این کشور نمی توانند به این سرعت در دو بازی حساس برابر لیبی به سطح کیفی بالایی برسند در نتیجه وینگادا این پیشنهاد را رد کرد.

 

آنچه که کنترل وینگادا بر کی روش را تأیید می کند این است که او در انتخاب کادرپزشکی، بدنسازی و دستیاران خارجی هموطنش نقش ویژه ای دارد بخصوص اینکه مدیرفنی فدراسیون فوتبال مصر اوسیانو کروز که در 10 سال گذشته به عنوان دستیار کی روش کار کرده را برای تیم ملی مصر انتخاب کرده است.

 

1647079

 

این علاوه بر کمک وینگادا به کی روش در ارائه همه اطلاعات مهم در مورد بازیکنان محلی لیگ مصر یا بازیکنان خارج از کشور است. ضمن اینکه وینگادا درخصوص تعداد دفعات حضور هر بازیکن در تیم ملی یا باشگاهش در فصل گذشته و برگزاری مسابقات دوستانه بین المللی در تاریخ های آینده، گزارشات مفیدی را به کی روش ارائه داده است. وینگادا که مدت کوتاهی هدایت پرسپولیس را برعهده داشت، حالا نقش ویژه ای در تیم ملی فوتبال مصر دارد.

 

از سوی دیگر ، یک منبع ویژه به این وب سایت مصری اعلام کرده است که وینگادا 3 دستیار مصری کی روش یعنی ضیاء السید، محمد شوقی و عصام الحضری را انتخاب کرده است. همان منبع فاش کرد که دستمزد کی روش ماهیانه 120 هزار دلار خواهد بود، اما این مبلغ شامل سه دستیار خارجی وی نیز می شود.

 

همچنین، ارائه اتومبیل شخصی به کی روش، اقامت در هتلی 5 ستاره در منطقه زمالک و 4 بلیط هواپیما برای سفر به پرتغال با گروهی از دستیاران خارجی از جمله بندهایی است که در قرارداد کی روش و تیم ملی مصر گنجانده شده است. ضمن اینکه پاداش های جداگانه برای هر پیروزی و صعود به جام جهانی 2022 قطر یا قهرمانی در جام ملت های آفریقا یا جام عرب که در قطر برگزار می شود نیز در قرارداد سرمربی سابق تیم ملی ایران و فدراسیون فوتبال مصر گنجانده شده است.

دیدگاه‌ها