کد خبر : 1781714 | 02 مهر 1400 ساعت 16:50 | 37.9K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای اشپیگل

مهاجم گل‌نزن چلسی با بایرن مونیخ بسته بود!

تیمو ورنر پیش از انتقال به چلسی، با بایرن مونیخ پیش قراردادی امضا کرده بود و سپس آن را فسخ کرد.

مهاجم گل‌نزن چلسی با بایرن مونیخ بسته بود!

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر که تابستان گذشته در ازای پرداخت 47.5 میلیون پوند و فسخ قراردادش از لایپزیش جدا شد و با امضای قراردادی پنج ساله به چلسی پیوست، می‌توانست از سال 2020 برای بایرن مونیخ توپ بزند، اما اتفاقاتی که افتاد مسیر حرفه‌ای او را تغییر داد.

 

 

1606056

 

 

نشریه "اشپیگل" آلمان فاش کرد تیمو ورنر در جریان فصل 19-2018 پیش‌قراردادی را به اصرار مشاور خود با باشگاه بایرن مونیخ منعقد کرد که به واسطه آن در سال 2020 به طور رسمی به بایرن مونیخ ملحق شود، اما این مهاجم آلمانی در ادامه وقتی متوجه می‌شود که نیکو کواچ سرمربی وقت بایرن و حسن صالح حیمیدزیچ مدیر ورزشی این تیم مخالف امضای قرارداد با او هستند، قید پیوستن به بایرن را می‌زند و از مشاورش می‌خواهد که پیش‌قرارداد امضا شده با بایرن را فسخ کند.

 

 

1617643

 

 

اولی هوینس رئیس وقت باشگاه بایرن مونیخ با ورنر پیش‌قرارداد امضا کرده بود و تمایل داشت این مهاجم آلمانی را از لایپزیش به خدمت بگیرد که ظاهراً کواچ و صالح حمیدزیچ با او هم‌نظر نبوده‌اند. اشپیگل همچنین خبر داد که در پی اختلاف دو مدیر برنامه که در ماجرای انتقال ورنر به چلسی نقش داشته‌اند، این ماجرا فاش شده است. این دو مدیر برنامه به دلیل همین اختلاف در تاریخ 28 سپتامبر(6 مهر) باید در دادگاه حاضر شوند. نشریه آلمانی بیلد نیز این خبر را تأیید کرده است.

در تابستان اخیر هم بحث پیوستن تیمو ورنر 25 ساله به بایرن مونیخ مطرح بود، مهاجمی که تاکنون در 58 بازی برای آبی‌های لندنی به میدان رفته و 13 گل نیز به ثمر رسانده است. او به از دست دادن شانس های گلزنی مسلم معروف است.

دیدگاه‌ها