کد خبر : 1781735 | 02 مهر 1400 ساعت 19:21 | 29K بازدید | 2 دیدگاه

تیاگو سیلوای جدید هم تیمی نوراللهی و قایدی

شباب الاهلی دنبال خرید یک بازیکن اهل برزیل برای تقویت تیم خود است.

تیاگو سیلوای جدید هم تیمی نوراللهی و قایدی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شباب الاهلی امارات که تیم خوبی با جذب بازیکنان خارجی بسته، دنبال بهتر کردن تیم خود است و این بار دست روی یک بازیکن برزیلی گذاشته است. طبق گزارشی که رسانه عربی البیان منتشر کرد، این باشگاه در پی قرارداد بستن با فریتاس برزیلی است.

 

سران باشگاه شباب الاهلی علاقه خود را برای جذب لوآن دو فریتاس، مدافع تیم فلومیننزه برزیل و ثبت قرارداد با او در 6 اکتبر آینده اعلام کردند. طبق گزارش این رسانه عربی فریتاس یکی از برجسته ترین استعدادهای جوان است که در برزیل در مرکز خط دفاعی ظاهر می شود و با مداخلات قوی او و همچنین سرعتش در پرسینگ، به عنوان یک بازیکن بسیار قوی و محکم در منطقه دفاعی از او یاد می‌شود. سبک بازی و استایل او باعث شده او را به تیاگو سیلوا ستاره تمام نشدنی برزیل تشبیه کنند و فریتاس را تیاگوی جدید بدانند!

 

شباب الاهلی در سال های اخیر پس از قرارداد با هافبک هجومی جوان و برزیلی به نام یوری سزار که از فلامنگو آمد و همچنین ایگور ژسوس مهاجم سابق کوریتیبای برزیل و... بازهم روی تعدادی از ستاره های آینده دار فوتبال برزیل سرمایه گذاری خواهد کرد. این باشگاه در تابستان امسال دو بازیکن فوق العاده لیگ ایران را یعنی نوراللهی و قایدی را که در تیم ملی نیز بازی می‌کنند را به خدمت گرفت و حالا تیم خود را بیش از پیش در حد لیگ قهرمانان آسیا می‌بندد.

دیدگاه‌ها