کد خبر : 1781746 | 02 مهر 1400 ساعت 20:12 | 16.5K بازدید | 5 دیدگاه

اسکوچیچ: ویسی شناخت خوبی از فوتبال خوزستان دارد

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در محل تمرین تیم فولاد حاضر شد.

اسکوچیچ: ویسی شناخت خوبی از فوتبال خوزستان دارد

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، تمرین امروز شاگردان ویسی در زمین شماره ۲ آزادی با حضور حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل و دکتر اسماعیل گودرزی رئیس هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد.


دراگان اسکوچیچ سرمربی و ملادن زگانیر مربی گلرهای تیم ملی فوتبال ایران نیز که در مجموعه هتل المپیک اقامت دارند، به صورت‌ سرزده در محل تمرین فولادی‌ها حضور یافتند و با استقبال ویژه مدیرعامل، رئیس هیات مدیره، سرمربی، مدیر تیم، بازیکنان و دیگر اعضای تیم مواجه شدند.

 

1647135


اسکوچیچ در این دیدار دقایقی با اعضای تیم و بازیکنان صحبت کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای حمیدرضا گرشاسبی، عبدالله ویسی و تیم فولادخوزستان، از شناخت خوب ویسی از بازیکنان خوزستانی و فوتبال خوزستان گفت که این می‌تواند یک پوئن مثبت برای تیم فولاد در فصل جاری باشد. او البته از شانس برابر تمامی بازیکنان ایرانی در تمامی تیم‌ها برای حضور در تیم ملی گفت و اعلام کرد که بهترین‌ها به تیم ملی ایران دعوت خواهند شد.


حمیدرضا گرشاسبی نیز در بخشی از صحبت‌ها ضمن تشکر از حضور سرمربی تیم ملی در جمع فولادمردان، برای وی و تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آرزوی موفقیت کرد و همچنین از آمادگی کامل باشگاه فولاد خوزستان برای هرگونه همکاری با تیم ملی خبر داد.عبدالله ویسی سرمربی فولاد نیز از حضور سرمربی تیم ملی در تمرین فولادمردان تشکر کرد و برای وی همراه با تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

 

 


گفتنی است تیم  فوتبال خوزستان فردا با پایان دومین اردوی خود به اهواز باز خواهند گشت و پس از دو روز تعطیلی، تمرینات را در ورزشگاه خانگی دنبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها