کد خبر : 1781751 | 02 مهر 1400 ساعت 20:52 | 73.7K بازدید | 21 دیدگاه

چهار سال بعد از روز واقعه

سیدجلال؛ تفاوت تیمی که 4 گل خورد! (عکس)

چهار سال پس از سنگین‌ترین باخت پرسپولیس مقابل الهلال، سرخپوشان امیدوار به درخشش خط دفاعی خود هستند.

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازی در یک فصل مقابل الهلال، با سه تساوی و یک شکست برای قرمزها همراه بود. باختی که مانع از صعود تیم برانکو ایوانکوویچ به فینال لیگ قهرمانان آسیا شد و رویای دبل قهرمانی لیگ و آسیا را از بین برد. شکست در مقابل الهلال، در روزی اتفاق افتاد که شاید همه هواداران پرسپولیس امیدوار به تکرار درخشان مقابل الاهلی عربستان در همان ورزشگاه شهر ابوظبی بودند اما سرنوشت داستان دیگری برای تیم برانکو داشت.

 

در روزی که سیدجلال حسینی، محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا غایب بودند، خط دفاعی پرسپولیس متشکل از زوج ماهینی و خلیل زاده به همراه شایان مصلح و صادق محرمی تشکیل شد و در مقابل آنها محسن ربیع خواه حضور داشت. اشتباهات پرتعداد این بازیکنان در کنار نمایش پایین تر از حد انتظار بیرانوند سبب شد تا پرسپولیس چهار بار دروازه اش را باز شده ببیند. مهاجمان نیز کم فروغ ظاهر شدند و حتی خطر خاصی را هم روی دروازه المعیوف ایجاد نکردند.

 

حالا 4 فصل بعد از آن شکست تلخ، پرسپولیس این بار در ریاض، مرحله هشتم و تک بازی، به الهلال رسیده و مهره غایب آن روز یعنی سیدجلال حسینی را هم در اختیار دارد. همچنین احتمالا کمال نیز به آن بازی خواهد رسید.

 

باتوجه به ستاره‌های پرتعداد الهلال در خط حمله و هافبک، نکته کلیدی این است که خط دفاعی پرسپولیس بتواند این بازیکنان را مهار کند. سیدجلال که رهبری مدافعان تیم سرخپوش پایتخت را برعهده دارد، این بار باید با نفراتی متفاوت به استقبال این حریف قدرتمند برود؛ به همراه بازیکنانی شاید مهمترین آزمون خود را پیش رو داشته باشند.

 

1647143

 

 

دیدگاه‌ها