کد خبر : 1781767 | 02 مهر 1400 ساعت 22:56 | 51.5K بازدید | 2 دیدگاه

علاقه تاتنهام و آرسنال به جذب هافبک مغضوب بارسا

دو باشگاه آرسنال و تاتنهام علاقه دارند فیلیپه کوتینیو، هافبک بارسلونا، را بار دیگر به لیگ برتر انگلیس برگردانند.

علاقه تاتنهام و آرسنال به جذب هافبک مغضوب بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حال حاضر در شرایط مالی خوبی قرار ندارد و تلاش‌های این باشگاه برای فروش کوتینیو در پنجره تابستانی و رهایی از دستمزد بالای او نیز به جایی نرسید. این در حالی است که برخی منابع خبری مدعی شده بودند که بارسا حاضر بود حتی نیمی از دستمزد 200 هزار پوند در هفته این بازیکن را نیز پرداخت کند.

این هافبک برزیلی پس از رفع مصدومیت خود تنها 82 دقیقه در مسابقات این فصل لالیگا به میدان رفته و حالا ال‌ناسیونال خبر داده که آرسنال و تاننهام در حال بررسی شرایط او هستند تا در صورت امکان برای جذبش اقدام کنند.

 

1596600

 

کوتینیو می‌توان خریدی قابل توجه و بسیار خوب برای هر یک از این دو باشگاه به حساب بیاید، هرچند دقایق محدود حضورش در میدان از زمان حضورش در نوکمپ در سال 2018 و با قراردادی به ارزش 145 میلیون پوند باعث شده که نگرانی‌های پیرامون ثبات او در زمین به وجود بیاید. این نشریه همچنین مدعی شده که باشگاه لیورپول هیچ علاقه‌ای به بازگرداندن ستاره سابقش به آنفیلد ندارد.

کیا جورابچیان، مدیربرنامه کوتینیو، ماه گذشته گفت که او به واسطه علاقه زیادی که به لیورپول دارد حاضر نیست در ترکیب هیچ یک از رقبای مستقیم این تیم به میدان برود. این بازیکن 29 ساله در طول دوران حضور قرضی‌اش در بایرن مونیخ موفق شد قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کند اما پس از پایان یک فصل بار دیگر به نوکمپ برگشت.

پیش از این نیز گفته می‌شد که بارسا در نظر دارد کوتینیو را با پی‌یر امریک اوبامیانگ، کاپیتان آرسنال، معاوضه کند که در نهایت این اتفاق نیز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی عملی نشد.

دیدگاه‌ها