کد خبر : 1781790 | 03 مهر 1400 ساعت 09:17 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی کشتی آزاد امید 16 مهر تکمیل می‌شود

عبادی، برادران فیروزپور و فروتن در نوبت مسابقه

با برگزاری 4 مسابقه انتخابی دیگر در روز 16 مهر ماه، ترکیب تیم ملی کشتی آزاد امید ایران اعزامی به جهانی صربستان مشخص خواهد شد.

 عبادی، برادران فیروزپور و فروتن در نوبت مسابقه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، پیکارهای کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان طی روزهای 10 تا 16 آبان ماه به شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

 


روز گذشته مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید در خانه کشتی به انجام رسید و احمد محمدنژاد جوان در وزن 57 کیلوگرم، مجید داستان در وزن 61 کلیوگرم، پیمان نعمتی در وزن 65 کیلوگرم، علی اکبر فضلی در وزن 70 کیلوگرم، حسین ابوذری در وزن 74 کیلوگرم، علی سوادکوهی در وزن 79 کیلوگرم، سجاد غلامی در وزن 86 کیلوگرم، محمدمبین عظیمی در وزن 92 کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در وزن 97 کیلوگرم و مهدی هاشمی در وزن 125 کیلوگرم به عنوان فرد نخست شناخته شدند.

 

با توجه به دستورالعمل اعلام شده از سوی فدراسیون و با توجه به نتایج انتخابی، حضور احمد محمدنژاد، مجید داستان، علی اکبر فضلی، علی سوادکوهی، سجاد غلامی و امیرعلی آذرپیرا در امیدهای جهان قطعی شده است اما در 4 وزن دیگر تک کشتی برگزار شده در 16 مهر ماه ملی‌پوش امید را مشخص می‌کند.

 

به این ترتیب در وزن 65 کیلوگرم پیمان نعمتی 16 مهرماه با حسن عبادی مسابقه می‌دهد و نفر برنده به عضویت تیم ملی کشتی آزاد امید درمی‌آید.

در 74 کیلوگرم حسین ابوذری با محمدصادق فیروزپور کشتی خواهد گرفت و در 92  کیلوگرم محمدمبین عظیمی باید با امیرحسین فیروزپور کشتی خواهد گرفت.

 

در 125 کیلوگرم نیز مهدی هاشمی که در انتخابی روز گذشته (2 مهر) اول شد برای رسیدن به دوبنده تیم ملی امید با عباس فروتن کشتی بگیرد.


این در حالی است که از بین کشتی گیران شاخصی که شرایط سنی حضور در تیم ملی امید را دارند نیز رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی، عرفان الهی، محمد نخودی و امیرحسین زارع تیم ملی بزرگسالان را در جهانی نروژ که 10 تا 18 مهر ماه به انجام خواهد رسید همراهی می‌کنند.

دیدگاه‌ها