کد خبر : 1781794 | 03 مهر 1400 ساعت 09:47 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

ناگلزمان: مهم این است که 10 نفره برنده شدیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، از این که تیمش موفق شده با یک یار کمتر در برابر گروتر فورت به پیروزی برسد ابراز رضایت کرد.

ناگلزمان: مهم این است که 10 نفره برنده شدیم

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا شب گذشته به مصاف تیم تازه صعود کرده گروتر فورت رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 از سد این تیم عبور کند. این نتیجه در حالی به دست آمد که بنجامین پاوارد در دقیقه 48 و به دلیل خطای خشنی که روی بازیکن حریف انجام داده بود از زمین بازی بیرون رفت تا بایرن تقریبا یک نیمه کامل با یک یار کمتر در زمین حاضر باشد.

ناگلزمان پس از پایان بازی درباره عملکرد تیمش در این دیدار گفت:« در آخر مهم این است که ما توانستیم با یک بازیکن کمتر برنده بازی باشیم. فورت بازی بسیار خوبی را پس از گل به نمایش گذاشت. ما از این که سه امتیاز این بازی را کسب کردیم خوشحال هستیم. دوست داشتیم کلین شیت کنیم اما همچنان در صدر قرار داریم. بنابراین همه چیز خوب است. امیدوارم که پاوارد فقط دو بازی محروم باشد. فکر می‌کنم لزومی به زدن این تکل نبود. می‌توانستیم بسیار بهتر در این موقعیت دفاع کنیم. خطای او مستحق دریافت کارت قرمز بود.»

 

1647207

 

سرمربی آلمانی در واکنش به انتشار مکالمات خصوصی نیکلاس زوله گفت:« من فکر می‌کنم انتشار مکالمات قدیمی قابل قبول نیست. این موضوع به اعتماد طرفین مربوط است. من در این مورد با زوله صحبت نکردم اما سال‌هاست که او را می‌شناسم و از کیفیت و پتانسیل این بازیکن خبر دارم. او کسی است که در بالاترین سطح اروپا بازی کرده است. امروز نیز لحظاتی در بازی بود که ما توانستیم این موضوع را ببینیم. او خودش هم می‌داند که هنوز جای پیشزفت دارد. اخیرا روزهای آسانی را در بایرن سپری نکرده اما من کاملا از او راضی هستم. »

توماس مولر که اولین گل تیمش را در دیدار شب گذشته در دقیقه 10 به ثمر رساند پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« تماشای بازی ما گاهی واقعا خوب است. البته که ما بار دیگر سه گل به ثمر رساندیم و بسیار جدی بازی کردیم. اما اگر صادق باشیم باید بگوییم که نتوانستیم در نیمه اول به اندازه کافی فضا ایجاد کنیم. این کمی آزاردهنده است. وقتی تعداد بازیکنان شما از حریف کمتر است، بازی متفاوت پیش می‌رود. ما گاهی به فضاهای ایجاد شده راه پیدا می‌کردیم اما برای استفاده از آنها بسیار کند بودیم. اگر حریف فضای کافی را در اختیار ما قرار می‌دهد باید از آن استفاده کنیم. نتایج خوب هستند بنابراین کسی گلایه‌ای از این موضوع ندارد. اما ما باید به روند رو به رشد خود ادامه دهیم.»

دیدگاه‌ها