کد خبر : 1781803 | 03 مهر 1400 ساعت 10:30 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت نامشخص دو مدعی صعود در لیگ یک

فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور سه شنبه 6 مهر قرعه کشی می شود. این در حالی است که وضعیت دو تیم مدعی در فصل گذشته نامشخص است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مدعیان فصل گذشته رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خوشه طلایی بود. تیمی که فصل گذشته همانند فصل ماقبل در هفته های پایانی کم آورد و در نهایت از صعود به لیگ برتر باز ماند؛ مالک این تیم برای ادامه تیمداری منتظر کمک های استانی از سوی صنایع است و اذعان کرده در صورتی که به او کمک نشود امتیاز تیم را خواهد فروخت و اکنون برای واگذاری امتیاز 3-4 مشتری دارد. هم چنین شاهین شهرداری بوشهر که فصل گذشته با هدایت داوود مهابادی با صعود به لیگ برتر فاصله زیادی نداشت هنوز وضعیت مشخصی پیدا نکرده است. این تیم در فصول گذشته به خوبی از سوی شهرداری بوشهر حمایت شد اما شهرداری بوشهر اعلام کرده در فصل جدید تنها 5 میلیارد تومان به این تیم کمک خواهد کرد. در برهه ای بحث واگذاری امتیاز این تیم به مالک باشگاه برق شیراز بود که این موضوع و هم چنین مربیگری ستار زارع در این تیم منتفی شد. 

 

1605757

 

البته خبرهای رسیده از بوشهر حکایت از این دارد با توجه به درخواست مردم از شهرداری بوشهر این ارگان بار دیگر به صورت جدی قصد حمایت از تیم را دارد اما نمی تواند منکر شد تیم شاهین زمان زیادی از دوران آماده سازی را از دست داده و اگر در فرصت مقرر تکلیف کادر فنی اش را مشخص می کرد می توانست بهتر بازیکن بخدمت بگیرد و در نهایت با تیم آماده تری مهیای حضور در بازی ها شود. بهترین حمایت در ماه های پیش رو زمان های از دست رفته را جبران نخواهد کرد و شاید همین موضوع بار دیگر عدم موفقیت تیم در فصل پیش روی بازی ها را به همراه داشته باشد. هر چند باید به این نکته هم اشاره کرد حمایت دوباره شهرداری از شاهین هنوز به طور رسمی اعلام نشده و حتی سرمربی تیم هم نامشخص است. 

 

1590713

 

فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قرار است از 19 مهر با حضور 18 تیم در یک گروه آغاز شود که در پایان تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد.

دیدگاه‌ها