کد خبر : 1781804 | 03 مهر 1400 ساعت 10:35 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان تاخت و تاز اسبها در تهران

هفته قهرمانی کورس تابستانه تهران در مجموعه اسبدوانی نوروزآباد برگزار شد.

به گزارش ورزش سه، هفته قهرمانی و هشتم کورس اسبدوانی تهران در حالی برگزار شد که در مسابقات اسبدوانی تهران در تعلیق به سر می برد و چندسالی بود که کورس تهران به دلیل مشکلات موجود برگزار نمی شد. در تابستان امسال اما با همت فدراسیون سوارکاری، مالکان و حضور مربیان از ترکمن صحرا، یزد، خوزستان تا تهران، پیست اسبدوانی نوروزآبار تهران باردیگر شاهد حضور چابکسواران و اسب‌های تیز رو از نژادهای تروبرد،دوخون و عرب بود. 


در هفته قهرمانی مسابقات اسبدوانی تابستانه تهران که با حضور  مسعود خلیلی رئیس  فدراسیون سوارکاری ، کریمی نماینده  بابل در مجلس، نوروزی رییی فدراسیون پزشکی ورزشی، حمید رادان  از تولید کنندگان بزرگ اسب تروبرد در ایران ، سهیل یوسف نیا مدیر مجموعه های سوارکاری شرکت توسعه ونگهداری از اماکن ورزشی کشور و گروهی از مالکان و اهالی اسبدوانی ‌ و مدیران و مسئولان کشوری برگزار شد،  در مراسمی از  عبدالرحمن کلته و انا محمد حاجی زاده مربیان قدیمی و پیش کسوت اسبدوانی ایران تجلیل به عمل آمد. 

 

1647223


اما جذاب ترین و مهیج ترین کورس این هفته با جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی با جامی به نام زنده یاد مرحوم مهندس محسن بزرگ نژاد برگزار شد که اسب مستر دن با سوارکاری نورمحمد بهادر ،مالکیت امین قرنجیک و مربیگری تویلی قربانی توانست زودتر از دیگر اسب‌های رقیب از خط پایان بگذرد و قهرمان شود. 


در پایان مسابقات و با ارزیابی فنی صورت گرفته ، مسعود پور مانیان بهترین مربی و بنیامین جرجانی بهترین سوارکار این مسابقات انتخاب شدند.

 

1647224

 

1647225

دیدگاه‌ها