کد خبر : 1781812 | 03 مهر 1400 ساعت 11:05 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز آماده نیستیم

طائرپور: احتمال جذب بازیکن خارجی وجود دارد

نازی طائرپور شروع زودهنگام لیگ برتر بسکتبال زنان را دلیلی برای عدم آمادگی تیم خود دانست که منجر به شکست گروه بهمن در هفته دوم مسابقات شد.

طائرپور: احتمال جذب بازیکن خارجی وجود دارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیم گروه بهمن تهران به عنوان مدافع قهرمانی در اولین دیدار خود از لیگ برتر زنان مقابل آکادمی ایزی بسکتبال به پیروزی رسید اما روز گذشته (جمعه) در دومین مسابقه برابر شیمیدر قم قرار گرفت و شکست خورد.

 

نازی طائرپور به عملکرد تیم خود در این دو دیدار اشاره و بیان کرد: در اولین مسابقه با تیمی جوان بازی کردیم و نتیجه خوبی هم گرفیم اما در مسابقه دوم به دلیل آسیب دیدگی سه بازیکن اصلی تیم‌مان شکست خوردیم. خانم زهرا عدالت در اولین مسابقه از ناحیه زانو آسیب دید و الان تحت درمان است، خانم گلشید امیدیان هم به تازگی گچ پایش را باز کرده و یک بازیکن دیگرمان هم کرونا گرفته است. این سه نفر بازیکنان بلندقدمان بودند و به همین دلیل دچار مشکل شدیم.

 

او به شکست مقابل شیمیدر اشاره کرد و گفت: تمرینات‌مان را به دلیل کرونا و حضور چند نفر از بازیکنان تیم در اردوی ملی دیر شروع کردیم و کمتر از یک ماه است که بازیکنان اصلی به ما اضافه شده‌اند. به همین دلیل آمادگی نداشتیم اما هفت نفر از بازیکنان تیم مقابل مدت‌ها در اردوی ملی با هم کار کرده بودند و با هم هماهنگی داشتند. از طرفی لیگ همیشه از آبان شروع می‌شد اما این دوره به دلیل اعزام تیم ملی به قهرمانی آسیا زودتر شروع شد و فرصت بدنسازی و تمرین نداشتیم.  

 

طائرپور در مورد احتمال جذب بازیکن خارجی به تیمش هم گفت: این احتمال وجود دارد اما باید جلو برویم. سه بازیکن اصلی‌مان که برگردند شرایط فرق می‌کند، در نتیجه باید صبر کنیم. بازی‌های اول فصل در سال گذشته هم برای ما جنبه تدارکاتی داشت و در ادامه دیدی که تیم‌ها را بردیم و قهرمان شدیم. تیم ملی که به قهرمانی آسیا اعزام شود، یک ماه در لیگ وقفه می‌افتد که فرصت کافی برای تمرین و آماده‌سازی را به ما می‌دهد.

سرمربی تیم بسکتبال زنان گروه بهمن در ادامه بیان کرد: تیم ما روی بازیکنان جوان کار می‌کند چون می‌خواهیم به بسکتبال کمک کنیم. بنابراین نیروهای جوانی را به لیگ آورده‌ایم و با آن‌ها کار می‌کنیم.

 

طائرپور در پایان گفت: در دقایق آخر مسابقه با شیمیدر، بازیکن ما می‌خواست روی حلقه برود اما مدافع حریف با آرنج به دهان او زد که خونریزی کرد و دندانش لق شد. هرچند داوران خطای این بازیکن را اعلام کردند اما به نظر من باید اخراج می‌شد چون این حرکت‌ها خطرناک است.

دیدگاه‌ها