کد خبر : 1781823 | 03 مهر 1400 ساعت 11:17 | 15.4K بازدید | 3 دیدگاه

رقابت درون تیمی سه مهاجم پرسپولیس برای گل اول

پرسپولیس سه مهاجم، با انگیزه‌های متفاوت برای گل‌زنی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس درحالی به اولین دیدار دور حذفی لیگ قهرمانان قدم‌ گذاشت که بهترین گل‌زن دور گروهی خود یعنی مغانلو را دیگر سرخ‌پوش نمی‌دید. یحیی برای صعود مجبور به تغییر در سیستم هجومی شد و در نهایت با گل‌زنی یک هافبک شوت‌زن که مهدی ترابی باشد به جمع هشت تیم نهایی رسید.

 

سرخ‌ها بازی با استقلال تاجیکستان را در فاز تهاجمی با زوج عبدی-امیری شروع کردند و با وجود لایه‌های دفاعی تیم حریف موفق به گل‌زنی و نتیجه گرفتن با این زوج نشدند. اتفاقی که باعث شد یحیی پاکدل و آل کثیر را به طور هم‌زمان به زمین بفرستد تا زوج جدیدی در خط حمله سرخ‌ها شکل بگیرد.

 

1647245

 

1647244

 

1647246

 

حال پرسپولیس سه مهاجم تخصصی را در اختیار دارد که در این بین آل کثیر برای تکرار درخشش در مرحله یک چهارم و به رخ کشیدن مجدد توانایی‌هایش تلاش می‌کند؛ عبدی که در نیمه نهایی و فینال سابقه گل‌زنی دارد برای انجام یک کار بزرگ دیگر دروازه الهلال را هدف گرفته و حامد پاکدل تازه وارد نیز می‌داند با گل زدن در چنین بازی بزرگی آن هم در اولین تجربه‌های بازی، می‌تواند میان‌بری به اوج محبوبیت و مقبولیت بزند‌.

 

یحیی اما به جز این سه نفر امیدعالیشاه و وحید امیری را نیز جزو گزینه‌های بازی در پست مهاجم دارد و می‌تواند یکی از آنها را کنار یک مهاجم تخصصی بازی بدهد و مثل بازی قبل با تعویض کردن در طول بازی از دیگر مهاجمینش استفاده کند. در هرصورت انگیزه‌های متفاوت خط حمله سرخ‌ها که به یک هدف مشترک ختم می‌شود می‌تواند پرسپولیس را بار دیگر به نیمه نهایی برساند.

دیدگاه‌ها