کد خبر : 1781828 | 03 مهر 1400 ساعت 11:27 | 29.9K بازدید | 6 دیدگاه

آجرلو می‌تواند به موفقیت استقلال کمک کند

رویانیان: سمیعی از پرسپولیس جان سالم به‌در برد

مدیرعامل اسبق پرسپولیس مدعی است که استقلال و پرسپولیس نیازمند یک تصمیم مناسب در بخش مدیریت و پایان بی‌ثباتی مدیریتی هستند.

رویانیان: سمیعی از پرسپولیس جان سالم به‌در برد

به گزارش "ورزش سه"، محمد رویانیان، مدیرعامل اسبق پرسپولیس در خصوص انتخاب‌های صورت گرفته طی مدت اخیر و تغییراتی که هر دو باشگاه در بخش هیات مدیره و خصوصا مدیریت داشته‌اند، انتقاداتی را وارد می‌داند.

 

محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان می‌گوید: ایشان از مدیران ورزشی ایران است. انتخاب دولت و رأی مجلس بوده است. انشاالله بتواند به صورت مستقل سیاست‌های ورزش را پیگیری و عملی سازد. 

 

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در خصوص قطع همکاری جعفر سمیعی با این باشگاه می‌گوید: ایشان یک مقطع کوتاه به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد. درواقع یکسری بدهی‌ها بر جای گذاشت که بالغ بر 100 میلیارد تومان بوده است. خدا را شکر ایشان بعد از این اتفاقات دچار حاشیه نشد و به نوعی جان سالم به در برد.

 

رویانیان درباره حضور مصطفی آجرلو در مدیریت استقلال نیز می‌گوید: تجربه ایشان در خصوص باشگاهداری زیاد است او می‌تواند از تجربیات گذشته‌اش برای موفق شدن استقلال کمک کند. سردار در واقع در حوزه ورزش کارش را بلد است فقط به او توصیه می‌کنم که مراقب اطراف خود باشد زیرا فضای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با جاهای دیگر متفاوت است.

 

1208020

 

وی ادامه داد: درست است که به عنوان یک نظامی در گذشته در پرسپولیس مدیریت کرده‌ام اما این را هم بگویم درواقع استقلال به نوعی همیشه رقیب ما بوده و این تیم هم مانند پرسپولیس هوادار دارد، البته کمتر از ما، اما دولت باید برای این دو باشگاه بهترین تصمیم‌ها را اتخاذ کند. شما نگاه کنید از سال 90 تا 1400 در طول 10 سال 8 مدیرعامل فقط در پرسپولیس جابه‌جا شده است که این مصداق واقعی بی‌ثباتی در مدیریت است، هر مدیری هم که آمده گرفتار شده است و این باعث می‌شود که خود مدیران از نظر وجهه خراب شوند.

 

رویانیان با اشاره به تغییرات مدیریتی در پرسپولیس که البته نتوانسته مانع از موفقیت این باشگاه شود گفت: پرسپولیس به واسطه حضور برانکو و همچنین مدیریت خوب آقایحیی و کادرفنی فوق‌العاده‌اش توانسته ثبات خود را در این سالها حفظ کند که پنج قهرمانی پیاپی نمونه این اتفاق است. برانکو در دوره‌ای که در این تیم حضور داشته، توانسته در بحث زیرساختی کمک زیادی به باشگاه داشته باشد و از نظر مدیریتی یک بازوی موثر برای این تیم بوده که در نهایت شاهد ادامه این مسیر از سوی دیگر مدیران و در نهایت کادرفنی کنونی این تیم هستیم. 

 

رویانیان در پایان گفت: درواقع ما اکنون نباید این دو باشگاه را باشگاه خطاب کنیم بلکه اینها فقط دو تا تیم هستند با کلی هوادار. امیدوارم امسال هم پرسپولیس قهرمان شود زیرا این طوری که من مشاهده کردم پرسپولیس حالاحالاها بی‌رقیب است. آنها توانسته‌اند ساختار خود را به خوبی حفظ کرده و اکنون نیز به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. بازی سختی برابر الهلال پیش روی این تیم قرار دارد و امیدوارم آنها بار دیگر سربلند باشند.

دیدگاه‌ها