کد خبر : 1781833 | 03 مهر 1400 ساعت 11:51 | 17.9K بازدید | 1 دیدگاه

آغاز اردوی سوریه بدون لژیونرها

انتظاری که ایران از شاگردان محروس دارد (عکس)

تیم ملی سوریه یکی از حریفان ایران در راه رسیدن به جام جهانی، اردوی خود را در امارات آغاز کرد.

انتظاری که ایران از شاگردان محروس دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوریه یکی از حریفان ایران در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی است. شاگردان نزار محروس باید در تاریخ 15 مهر در سئول به مصاف کره جنوبی یکی از تیم های مدعی برای حضور در جام جهانی قطر بروند. کره ای ها سپس راهی تهران شده تا با ایران دیدار کنند.

 

در همین راستا، روز گذشته اردوی چند روزه سوری ها در دبی پایتخت امارات بدون حضور لژیونرها آغاز شد. قرار است سوری ها در این مدت یک دیدار دوستانه را با تیم ملی چین برگزار کنند. 

 

فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد روز گذشته دو جلسه تمرین صبح و عصر در ورزشگاه تمرینی در شهر الفیحاء برگزار شد که در این جلسه تمرینی تعدادی از بازیکنان لیگ داخلی سوریه نظیر: إبراهیم عالمة، طه موسى، عبد اللطیف نعسان، یزن عرابی، عمرو جنیات، محمد صهیونی، سعد أحمد، عمرو میدانی، تامر حاج محمد، علی الرینة حضور داشتند.

 

1647258

 

همچنین در این بیانیه آمده است که محمد الواکد بازیکن تیم ملی به دلیل شرایط اضطراری از حضور در تیم ملی عذرخواهی کرد. ضمن اینکه روز گذشته نتایج تست کرونای تمامی اعضای تیم ملی سوریه اعلام شد که همگی منفی بودند.

 

سوریه با یک شکست برابر ایران و یک تساوی مقابل امارات در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد. آنها باید 15 مهر در سئول به مصاف کره جنوبی بروند و سپس در تاریخ 20 مهر و در اردن با لبنان دیدار می کنند. شاگردان محروس امیدوارند همانند دیدار برابر ایران، مقابل کره جنوبی نیز بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند و با امتیاز از سئول برگردند. اتفاقی که می تواند باب میل شاگردان اسکوچیچ نیز باشد چرا که این مسئله می تواند باعث خستگی بیشتر کره ای ها شود.

 

1647257

دیدگاه‌ها