کد خبر : 1781839 | 03 مهر 1400 ساعت 12:12 | 21.9K بازدید | 3 دیدگاه

از اروپا به کره - از سئول به ایران 

ستاره‌های کره و کابوس 35 ساعت پرواز

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی کره جنوبی برای دیدار با ایران، دو روز دیگر اعلام می شود و ستاره های لژیونر این تیم سفرهای دور و درازی را در پیش دارند.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام کرد که فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی این کشور برای دو دیدار حساس برابر سوریه و ایران روز دوشنبه 27 سپتامبر (5 مهرماه) اعلام می شود. قرار است اسامی بازیکنان مورد نظر پائولو بنتو از طریق یک کنفرانس مطبوعاتی در ساعت 10:30 صبح به وقت کره جنوبی و به صورت آنلاین اعلام شود.

 

یکی از مقامات فدراسیون کره جنوبی اعلام کرد که بازیکنان دعوت شده باید در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) در کمپ تیم های ملی فوتبال کره حضور پیدا کنند تا اردوی آماده سازی این تیم برای دیدار برابر سوریه که باید 15 مهر در سئول برگزار شود، آغاز گردد.

 

1647265

 

وب سایت کره ای news1 به دشواری های بازیکنان لژیونر این کشور برای دو دیدار حساس برابر سوریه و ایران اشاره کرده است. این وب سایت نوشته است: در حالیکه بازیکنان باید صبح روز 4 اکتبر خود را به کادرفنی معرفی کنند، برخی از بازیکنان لژیونر باید شب قبل از آن و در تاریخ 3 اکتبر برای تیم های باشگاهی خود به میدان بروند.

 

بازیکنانی نظیر سون هیونگ مین ستاره تاتنهام با آستون ویلا، یواهنگ یوجو بازیکن بوردو در دیدار برابر موناکو، کیم مین جائه بازیکن فنرباغچه در تقابل با قاسم پاشا به میدان بروند. در نتیجه فراخوانی این افراد به تأخیر خواهد افتاد و این افراد احتمالا تنها در یک جلسه تمرینی بتوانند تیم ملی کشورشان را همراهی کنند چرا که یک پرواز طولانی از اروپا به کره جنوبی را در پیش دارند.

 

1647264

 

علاوه بر این، بازیکنان کره جنوبی یک پرواز طولانی دیگر به مقصد تهران در پیش خواهند داشت و افرادی نظیر سون هیونگ مین در کمتر از 6 روز، باید دو پرواز طولانی به مدت بیش از 35 ساعت را انجام دهند ضمن اینکه مسائلی نظیر جت لگ روی عملکرد آنها تأثیرگذار خواهد بود.

 

تیم های ملی ایران و کره جنوبی در تاریخ 20 مهر و در حضور 10 هزار تماشاگر به مصاف هم می روند. هم اکنون شاگردان اسکوچیچ با 6 امتیاز صدرنشین گروه هستند و کره جنوبی نیز با 4 امتیاز دوم است.

دیدگاه‌ها