کد خبر : 1781841 | 03 مهر 1400 ساعت 12:16 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

شهریاری، خرید جدید مشهدی‌ها؛

دروازه‌بان مس کرمان به شهر خودرو پیوست

در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی شهر خودرویی‌ها، این باشگاه مشهدی اقدام به جذب یک دروازه‌بان کرد.

به گزارش "ورزش سه" با شروع تمرینات شهر خودرو برای حضور در فصل جدید لیگ برتر، سعید جلالی‌راد به عنوان دروازه‌بان به جمع عنابی‌پوشان مشهدی بازگشت اما خبری از حضور میلاد فراهانی با گذشت نزدیک به یک ماه از تمرینات نیست تا جدایی او از شهر خودرو رسمیت پیدا کند؛ با این وصف کار مهاجری برای انتخاب دروازه‌بان جانشین جلالی‌راد دشوار شد.

 

او هم‌چنین تصمیم خود درباره لیست مازاد را هم تغییر داد و بار دیگر درخواست بازگشت محمدجواد کیا به تمرینات را ارائه کرد تا این دروازه‌بان جوان که سابقه بازی برای شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد، بار دیگر فرصت حضور در تمرینات این تیم مشهدی را به دست آورد.

 

اما نظر سرمربی باتجربه شهر خودرو، جذب یک دروازه‌بان دیگر بود تا با خیالی آسوده از خط دروازه، شهر خودرویی‌ها لیگ بیست و یکم را آغاز نمایند؛ پس از مذاکرات انجام شده با فهرست درخواستی مهاجری، سرانجام مدیران باشگاه شهر خودرو با حسین شهریاری که فصل گذشته در مس کرمان شاگرد محمدرضا مهاجری بود، به توافق رسیدند.

 

این دروازه‌بان 22 ساله بازی در فجرسپاسی شیراز را دارد و در شرایطی که با مدیران باشگاه شهرداری آستارا به توافق رسیده بود، اما با لغو این توافق به جمع شاگردان محمدرضا مهاجری اضافه شد.

 

1647267

دیدگاه‌ها