کد خبر : 1781858 | 03 مهر 1400 ساعت 13:50 | 28.7K بازدید | 14 دیدگاه

آمار فوق العاده رئال، درخشان‌تر از دوران رونالدو

خط حمله رئال مادرید در فصل جدید آمار قابل توجهی را به ثبت رسانده که حتی از آمار این تیم در دوران حضور کریستیانو رونالدو نیز بهتر است.

آمار فوق العاده رئال، درخشان‌تر از دوران رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، آمار تیم آنچلوتی در فصل جدید به ثمر رساندن بیش از سه گل در هر بازی است. مدت زیادی از آخرین باری که رئال مادرید چنین آماری را از خود بر جای گذاشته بود می‌گذرد.

درست است که تنها هفت بازی از شروع فصل برگزار شده اما این تغییر در روند هجومی رئال که در سه بازی با نتایج 1-4 برابر آلاوز، 2-5 برابر سلتا و 1-6 برابر مایورکا به وضوح دیده شده در واقع اتفاقی غیرعادی در سال‌های اخیر از تیمی بوده که شش گل در یک بازی به ثمر نمی‌رساند. آخرین باری که چنین اتفاقی رخ داد در نوامبر 2019 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر گالاتاسرای بود.

رئال مادرید این فصل 22 گل در 7 بازی به ثمر رسانده که میانگین 3.14 گل در هر بازی را به ما نشان می‌دهد  از این بین 21 گل در لیگ زده شده است. این بهترین رکورد رئالی‌ها در لالیگا پس از فصل 88-1987 است. این باشگاه حتی در دوران طلایی حضور کریستیانو رونالدو نیز نتوانست به چنین رکوردی در آغاز فصل دست پیدا کند.

 

1647303

 

اگر تیم آنچلوتی با همین میانگین 3.5 گل در هر بازی در لیگ پیش برود، آنها می‌توانند در پایان فصل 133 گل زده در کارنامه داشته باشند. عددی که بهتر از رکورد 121 گل زده در لیگ است که در فصل 12-2011 در زمان حضور مورینیو روی نیمکت رئال مادرید به ثبت رسید.

درخشش رئال با بازگشت این تیم به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو همزمان شده است. آنها تا به حال دو بازی در این ورزشگاه برگزار کرده و 11 گل به ثمر رسانده‌اند. ورزشگاه خانگی رئال بیش از یک سال و نیم به دلیل شیوع ویروس کرونا و عملیات بازسازی بسته بود اما روز شنبه بار دیگر برای میزبانی از ویارئال آماده خواهد بود. آنها روز سه‌شنبه نیز در همین ورزشگاه و در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر شریف قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها