کد خبر : 1781861 | 03 مهر 1400 ساعت 14:23 | 26.3K بازدید | 6 دیدگاه

کومان باید برود

لاپورتا یک رئیس بی‌فایده و ترسناک است

ستاره سابق تیم ملی هلند به انتقاد شدید از رئیس باشگاه بارسلونا پرداخت و از رونالد کومان دفاع کرد.

لاپورتا یک رئیس بی‌فایده و ترسناک است

به گزارش "ورزش سه"، یک تساوی بدون گل در زمین کادیز و ارائه نمایشی ناامیدکننده از بارسا کافی بود تا شایعات اخراج رونالد کومان بیش از پیش به گوش برسد. خوان لاپورتا رئیس بارسا از دو روز پیش در کادیز حضور داشت و صبح امروز همراه کاروان بارسا این شهر را ترک کرد.

 

 

1647310

 

 

لاپورتا  دو روز پیش در جریان یک مصاحبه به ال چیرینگیتو گفته بود که صبر او نیز حدی دارد ولی شکست برابر کادیز نیز آینده رونالد کومان را تهدید نخواهد کرد. او تاکید داشت که اگر نیاز به تصمیم قاطعی باشد، این کار را انجام می دهد و هیچ مانع اقتصادی و فنی در این راه وجود نخواهد داشت. در واقع لاپورتا اطمینان دارد که مشکلی برای پرداخت غرامت 6 میلیون یورویی به مربی هلندی وجود ندارد و چنانچه نیاز باشد، او را برکنار خواهد کرد.

فعلا ماندنی شدن کومان تا بازی فردا برابر لوانته قطعی است و باید دید پس از آن چه رخ خواهد داد.

 

 

1647062

 

 

یان بوسکامپ ستاره سابق تیم ملی هلند که در جام جهانی 1978 عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، در مورد لاپورتا به دی تلگراف گفت:« معتقدم لاپورتا از نوع رئیس های بی فایده است و مشخصا کومان مربی موردنظر او نیست. کومان را بارتومئو انتخاب کرد و لاپورتا نیز به او اجازه ادامه کار داد.

اگر جای کومان باشم، به لاپورتا می گویم که از بارسا می روم، هرچند به شخصه دوست ندارم کومان چنین تصمیمی بگیرد. لاپورتا منتظر است تا کومان خودش استعفا بدهد و از نظر من انسان ترسناکی است. اینکه چنین علنی سرمربی خودت را در رسانه ها بکوبی، واقعا جیرت انگیز است. هر دو روز یک‌بار شایعه ای جدید در مورد کومان مطرح می شود و اینطور نمی توان ادامه داد.»

 

دیدگاه‌ها