کد خبر : 1781863 | 03 مهر 1400 ساعت 14:50 | 63K بازدید | 23 دیدگاه

خوشبینی بالای اکیپ

وضعیت لیونل مسی برای بازی با سیتی مشخص شد

اکیپ امروز نوشت که لیونل مسی به احتمال بسیار زیاد پی اس جی را در بازی سه شنبه مقابل سیتی همراهی خواهد کرد.

وضعیت لیونل مسی برای بازی با سیتی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته لیونل مسی در بازی پی اس جی و لیون و دقیقه 75 تعویض شد. تصمیم مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی به مذاق مسی خوش نیامد و او عصبانی زمین را ترک کرد. پوچتینو سپس در نشست خبری گفت که از بیم مصدومیت مسی او را تعویض کرده و انتشار تصاویر دقایقی قبل از تعویض مسی نیز ثابت می کرد او از ناحیه زانو احساس درد می کرد.

 

1646231

 

 

همین مصدومیت باعث شد مسی در بازی برابر متز نیز نتواند پی اس جی را همراهی کند ودیروز باشگاه پاریسی تایید کرد که فوق ستاره آرژانتینی بازی امشب برابر مون پولیه را نیز از دست خواهد داد. هنوز به طور دقیق مشخص نیست که مسی به بازی سه شنبه لیگ قهرمانان برابر سیتی می رسد یا خیر و گمانه زنی ها در این مورد زیاد است.

 

 

1645890

 

 

دیروز مائوریسیو پوچپتینو نیز ابراز امیدواری کرد که مسی بتواند خود را به بازی حساس مقابل سیتی برساند .

طبق ادعای امروز نشریه اکیپ، خوشبینی ها در مورد حضور مسی برابر تیم پپ گواردیولا بسیار بالاتر رفته و شانس زیادی وجود دارد که او بتواند کنار نیمار و امباپه، مثلث خوفناک تیمش را کامل کند. مصدومیت مسی چندان جدی نیست و روند ریکاوری او نیز به خوبی پیش می رود. خبری عالی برای دوست داران پی اس جی و نیز علاقه مندان فوتبال که نوید جدالی تماشایی تر بین پی اس جی و سیتی را خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها