کد خبر : 1781866 | 03 مهر 1400 ساعت 14:37 | 25.7K بازدید | 6 دیدگاه

مربی سابق تیم ملی فرانسه:

بارسلونا فصل را بین 5 تیم تمام نمی‌کند!

ریموند دومنک معتقد است بارسلونا در صورتی که مصدومانش به موقع بهبود پیدا نکنند، نمی تواند بین 5 تیم بالای جدول قرار بگیرد.

بارسلونا فصل را بین 5 تیم تمام نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از شکست 0-3 خانگی از بایرن مونیخ، روی دور ناکامی افتاده است. آبی اناری ها در لالیگا برابر گرانادا به تساوی 1-1 در نوکمپ دست یافتند و دو روز پیش هم در زمین کادیز با تساوی بدون گل متوقف شدند. بارسا پس از 5 بازی و در حالی که یک بازی عقب افتاده دارد، با 9 امتیاز تیم هفتم جدول است. بازی عقب افتاده بارسا برابر سویاست که طبعا جدال دشواری خواهد بود.

 

 

1594917

 

 

آبی اناری ها فردا شب در خانه به مصاف لوانته می روند. شایعات برکناری رونالد کومان نیز بیش از پیش به گوش می رسد و اخیرا حتی صحبت از حضور تیری آنری به جای مربی هلندی صحبت به میان امده است.

 

 

1644177

 

 

ریموند دومنک مربی سابق تیم ملی فرانسه در مورد احتمالی مربیگری آنری در بارسا به اکیپ گفت:« آنری در بارسا؟ چرا که نه؟ او توانایی بالایی دارد و مهمتر اینکه برای بارسا بازی کرده و فضای این باشگاه را هم خیلی خوب می شناسد. اصول اولیه و فلسفه بارسا برای آنری ناشناخته نیست ولی من به او توصیه نمی کنم به بارسا برود چون روزهای سختی در انتظار او و هر کسی جا جانشین کومان شود، خواهد بود.

بارسا بازیکنان خوبی دارد ولی خیلی عالی هم نیستند. اگر مصدومان بارسا به موقع برنگردند یا موج مصدومیت جدید به این تیم وارد شود، بعید می دانم بارسا در پایان فصل حتی جزو 5 تیم بالای جدول نیز قرار بگیرد.»

 

دیدگاه‌ها