کد خبر : 1781873 | 03 مهر 1400 ساعت 15:08 | 13.9K بازدید | 4 دیدگاه

به آینده ام فکر نمی‌کنم

کومان: روزنامه نمی‌خوانم؛ لاپورتا می‌تواند حرفش را بزند

رونالد کومان سرمربی بارسا معتقد است که بیش از هر چیزی پیروزی در بازی فردا برابر لوانته اهمیت دارد و نه آینده او در باشگاه.

کومان: روزنامه نمی‌خوانم؛ لاپورتا می‌تواند حرفش را بزند

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان سرمربی بارسا که روزهای پرتنشی را پشت سر می گذارد، در نشست خبری قبل از بازی با کادیز تنها به خواندن یک بیانیه اکتفا کرد و به سوالات پاسخ نداد. آبی اناری ها برابر کادیز بدون گل متوقف شدند و کومان نیز توسط داور اخراج شد. او امروز در نشست خبری بازی با لوانته حضور یافت و برعکس چهارشنبه، این بار به سوالات پاسخ گفت. 

 

 

1647327

 

 

کومان در مورد غایبان تیمش گفت:« غایبان ما بازیکنان مهمی هستند. در مورد بازیکنانی حرف می زنیم که می توانند در کناره های زمین تاثیرگذار باشند و در یک به یک ها و از نظر سرعت نیز کیفیت بالایی دارند. آنها باعث می شود تا تیم حریف در دفاع به مشکل بخورد. به خصوص در کناره ها و فضاهای خالی زهردار هستند ولی فعلا در اختیارشان نداریم. الان از برخی بازیکنان در پست های غیرتخصصی استفاده می کنم. به عنوان مربی تا به اینجا با شرایط باشگاه کنار آمده ام و مجوز جدایی بازیکنانی را صادر کرده ام که دوست نداشتم بروند ولی مشکلات اقتصادی، مانع بزرگی بود.»

 

 

1646687

 

 

وضعیت آنسو فاتی:« او به زمان زیادی نیاز دارد تا همان بازیکن سابق شود. با دو سه بازی، آنسو فاتی بازیکن تاثیرگذار قبل نخواهد شد. باید مراقبش باشیم و به او کمک کنیم. مهم این بود که ریکاوری کند و باید همچنان به حرف پزشکان در مورد او گوش کنیم. در مورد یک جوان باکیفیت حرف می زنیم که رفته رفته به اوج بر می گردد. برای او برنامه دارم و فردا حداکثر 15 دقیقه مقابل لوانته بازی خواهد کرد.»

 

مشکلات گلزنی:« بازیکنان موثر خوبی در تیم داریم. دیپای الان به خاطر موقعیت هایی که در 2 بازی گذشته از دست داده ناراحت است و احساس مسئولیت می کند ولی وسواسی در این زمینه روی او ندارم. دیپای باید همین گونه بازی کند. او 4 یا 5 شانس خوب گلزنی داشت و واضح است که نیاز به مهاجم تمام کننده تر داریم. در خط حمله بازیکنان مهمی را از دست داده ایم و نباید این را فراموش کرد.»

 

 

1646531

 

 

خوان لاپورتا:« رئیس می تواند حرف بزند و مهمترین فرد باشگاه است. من از این نظر هیچ مشکلی ندارم و تمرکزم روی کارم است. وظیفه ام این است که تیم را به سمت پیروزی هدایت کنم و به مسائل دیگر علاقه مند نیستم.»

 

آینده:« مدت هاست روزنامه نمی خوانم و رسانه ها را هم دنبال نمی کنم. در مورد آینده حرفی برای گفتن ندارم. می دانم شایعات زیاد است ولی تمرکز فقط روی پیروزی در بازی فرداست. انرژی خودم را صرف مسائبل دیگر نمی کنم و به شایعات در مورد گزینه های جانشینی ام اهمیت نمی دهم.»

 

 

1644075

 

 

ادعای پیکه و سرجی روبرتو در مورد فشردگی تقویم و اینکه بارسا همیشه باید برای قهرمانی بجنگد(خلاف نظر کومان که کسب سهمیه را کافی می داند):« خوب است که سرجی و پیکه چنین نظری دارند و درک شان می کنم. من نیز حامی شان هستم.»

دیدگاه‌ها