کد خبر : 1781886 | 03 مهر 1400 ساعت 16:44 | 22K بازدید | 1 دیدگاه

خطیبی–مهدوی کیا؛ به یاد دوران هامبورگ (عکس)

رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک ظهر امروز راهی محل تمرین تیم امید ایران شد و دیدار گرمی با مهدی مهدوی کیا داشت.

به گزارش "ورزش سه"، نخستین روز از مرحله سوم اردوی تیم امید ایران از ظهر امروز در کمپ تیم های ملی برگزار شد و مهدی مهدی کیا به همراه کادرفنی خود نظاره گر تمرینات شاگردانش بود که در این میان، دوست و هم بازی قدیمی سرمربی تیم امید یعنی رسول خطیبی مهمان ویژه این تمرین بود.

 

سرمربی آلومینیوم اراک که برای پیگیری وضعیت شاگردان جوانش راهی محل تمرینات تیم امید شده بود، با استقبال گرم مهدوی کیا مواجه شد. خطیبی که پس از درخشش در فوتبال ایران راهی کشورهای منطقه و سپس فوتبال اروپا شد، مدتی را به همراه مهدوی کیا در تیم هامبورگ هم تیمی بود و این دو از قبل رابطه نزدیک و صمیمی با همدیگر داشته اند.

 

خطیبی که به همراه حمیدرضا امیدوار سرپرست تیم آلومینیوم اراک راهی محل تمرینات تیم امید شده بود، از مهدوی کیا پیگیر وضعیت دو بازیکن جوان تیم امید آلومینیوم به نام های امیرمحمد هوشمند و عرفان اسفندیاری بود. دو بازیکنی که در مرحله دوم اردوی آماده سازی حضور داشتند ولی اکنون راهی تمرینات آلومینیوم شده اند.

 

1647381

 

1647380

 

1647382

 

در این دیدار گرم و صمیمی که میان دو هم بازی قدیمی برگزار شد، رسول خطیبی ضمن اینکه جویای وضعیت تیم امید شد، از مهدوی کیا نیز درخواست کرد تا وضعیت یکی دیگر از بازیکنان جوان آلومینیوم به نام سیدمهدی سجادی را زیر نظر بگیرد. خطیبی در پایان این دیدار دوستانه برای مهدوی کیا و تیم امید، آرزوی موفقیت کرد.

دیدگاه‌ها