کد خبر : 1781891 | 03 مهر 1400 ساعت 17:02 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

خوشحالم دل مردم ایران را شاد کردیم؛

ایراندوست: تلاش‌های شبانه روزی به بار نشست

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران از شاگردانش قدردانی کرد و صعود به دست آمده را ثمره حمایت‌های انجام شده دانست.

ایراندوست: تلاش‌های شبانه روزی به بار نشست

به گزارش "ورزش سه" پس از پیروزی تیم ملی فوتبال زنان ایران مقابل اردن در ضربات پنالتی و صعود به جام ملت‌های آسیا برای نخستین‌بار، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران گفت: خدا را شاکرم به خاطر لطف و بزرگی‌اش؛ قدردان تک تک شاگردانم هستم که با غیرت و تلاش به مصاف حریف قدرتمند خود رفته و تا دقیقه آخر از جنگیدن دست بر نداشتند و در نهایت پیروز میدان شدند.

 

وی افزود: برای اولین بار پرواز اختصاصی برای این تیم در نظر گرفته شد، برنامه ها و اردوهای داخلی و برون مرزی ما تک به تک اجرا شد، برای نخستین بار به تیم ملی فوتبال زنان ارزش و بهایی داده شد که نتیجه‌اش صعود تاریخی به جام ملتهای فوتبال بانوان آسیا بود؛ در واقع عزیزی خادم با شخصیتی که به تیم داد، باعث شد تا دختران ایران زمین در کنار کادر زحمتکش تیم ملی فوتبال زنان، در عرصه آسیایی موفق شود.

 

ایراندوست با تمجید از عملکرد شاگردان خود گفت: تلاش‌های شبانه روزی شاگردانم به بار نشست؛ حمایت‌های رییس فدراسیون باعث صعود ایران به جام ملتها شد. از وی به خاطر تمام حمایت‌هایش تشکر می کنم و امیدوارم با حمایت‌های بیش از پیش از تیم ملی فوتبال زنان افتخار آفرین ایران، بتوانیم باز هم باعث شادی مردم عزیز کشورم باشیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان با اشاره به جدال با اردن گفت: دیدار سختی را پشت سر گذاشته و در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شدیم؛ دروازه بان تیم ملی فوتبال زنان ایران در این دیدار خوش درخشید و با مهار دو پنالتی باعث شد تا اکنون جشن شادی و صعود به جام ملتهای۲۰۲۲ در هند را بگیریم. از کادرفنی و تمامی بازیکنانم تشکر می کنم.

 

مریم ایراندوست در بخش پایانی صحبت‌های خود با قدردانی از حمایت‌های انجام شده، گفت: از تمامی کسانی که در این صعود نقش داشته مخصوصا شهره موسوی تشکر می کنم که ما را در این راه سخت تنها نگذاشته و کادر فنی به همراه بازیکنان تیم ملی پاسخ حمایتهایشان را با این صعود دادیم.

دیدگاه‌ها