کد خبر : 1781894 | 03 مهر 1400 ساعت 17:08 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

پایان کار دختران هندبال ایران با چهارمی آسیا

تیم ملی هندبال در آخرین مسابقه خود در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در دیدار رده بندی مغلوب قزاقستان شد.

پایان کار دختران هندبال ایران با چهارمی آسیا

به گزارش " ورزش سه" ، در روز آخر از هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی بانوان آسیا به میزبانی کشور اردن تیم های ملی ایران و قزاقستان در دیدار رده بندی به مصاف هم رفتند.


ملی پوشان هندبال که همچون دو دیدار قبلی خود از حضور کادر فنی به علت مثبت شدن تست کرونا بی بهره بودند در این دیدار برای سومین بار بدون در اختیار داشتن مربی و سرمربی به مصاف قزاقستان رفتند.


در شرایطی که دقایقی ابتدایی بازی ملی پوشان با دو گل اختلاف از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه اشتباهات فردی باعث شد تا در پایان نیمه اول ایران بانتیجه ۲۰ بر ۱۵ بازی را به قزاقستان واگذار کند.


در شروع سی دقیقه نیمه دوم دختران هندبالیست هر چه تلاش کردند زورشان به قزاقستان نرسید تا در پایان با حساب ۳۸ بر ۳۳ مغلوب قزاقستان شوند.


در سایر دیدارهای امروز ازبکستان ۲۸ بر ۲۵ هنگ‌هنگ را شکست داد و به عنوان تیم پنجم جواز حضور در رقابت های جهانی اسپانیا را به دست اورد.


 دیدار فینال از ساعت؛ ۱۷:۳۰ دقیقه امروز بین تیم های ژاپن و کره جنوبی برگزار می شود.


هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا با شرکت ۱۱ تیم از ۲۴ شهریور به میزبانی امان اردن اغاز شد و امروز شنبه سوم مهر با برگزاری دیدار فینال به پایان خواهد رسید.


پنج تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان به میزبانی اسپانیا در سال ۲۰۲۱ را کسب خواهند کرد.


علاوه بر تیم ملی هندبال ایران در این دوره از رقابت‌ها دو کوبل داوری از استان‌های اصفهان و قزوین؛ با حضور نفراتی چون فرناز مظاهری، عاطفه مظفری، مرضیه قفلی و مژگان حسن زاده به همراه میترا نوری عضو فنی این مسابقات حضور داشتند.

دیدگاه‌ها