کد خبر : 1781895 | 03 مهر 1400 ساعت 17:13 | 19.9K بازدید | 8 دیدگاه

سرمربی تیم ملی و باری که به مقصد رسید؛

اشک شوق ایراندوست؛ توانستیم و بردیم (عکس)

سرمربی باتجربه فوتبال زنان ایران امروز با چهره‌ای متفاوت از همیشه ورزشگاه تاشکند ازبکستان را ترک کرد.

اشک شوق ایراندوست؛ توانستیم و بردیم (عکس)

به گزارش "ورزش سه" روزی که مریم ایراندوست سکان هدایت تیم ملی فوتبال زنان ایران را پذیرفت، شاید تصور رسیدن به مرز آمادگی تیم ملی در فاصله 4 ماه برای حضور در مقدماتی جام ملت‌های آسیا و تاریخ‌سازی دور از ذهن بود؛ چرا که تعطیلی 2 ساله تیم ملی فوتبال زنان، آن‌ها را از شرایط ایده‌آل خارج کرده بود و سخت می‌شد تا دوباره تیمی یکدل و متحد ساخت.

 

اما ایراندوست و همکارانش به این مهم دست یافتند و با حمایت فدراسیون فوتبال، تیمی در خور شأن نام فوتبال زنان ایران ساختند و در دو مسابقه حساس مقدماتی جام ملت‌های آسیا، مقابل بنگلادش و اردن نمایش تحسین‌برانگیز از خود به جای گذاشتند.

 

1647413

 

تلاش 4 ماهه کادرفنی تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز به ثمر نشست و آن‌ها در ورزشگاه تاشکند در ضربات پنالتی، اردن را شکست دادند تا اولین صعود تاریخ فوتبال زنان ایران به جام ملت‌ها رقم بخورد؛ صعودی که باعث شد تا در جشن شادی، اشک‌های سرمربی تیم ملی فوتبال زنان سرازیر شود.

 

چرا که مریم ایراندوست در چهار ماه گذشته فشار فوق‌العاده‌ای تحمل کرد و حالا بدون‌شک خوشحال‌ترین عضو کاروان فوتبال زنان ایران است، چرا که توانست با صعود تاریخی به جام ملت‌ها، بهترین پاسخ را در قبال انتقادات در چند ماه گذشته و بازی‌های تدارکاتی و البته حمایت‌های ویژه فدراسیون فوتبال ارائه کند.

دیدگاه‌ها