کد خبر : 1781897 | 03 مهر 1400 ساعت 17:16 | 27.3K بازدید | 1 دیدگاه

این بازیکن می‌خواهد مهم‌ترین خرید قلعه‌نویی باشد

مهدی تیکدری ابزار امیدواری کرد بتواند با نمایش‌هایی که ارائه می‌دهد، لقب بهترین خرید فصل آبی پوشان سیرجانی را از آن خود کند.

این بازیکن می‌خواهد مهم‌ترین خرید قلعه‌نویی باشد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تیکدری اولین خرید امیرقلعه نویی برای تقویت گل گهر در پنجره تابستانی لیگ 21 بود و با وجود اینکه این بازیکن مورد توجه چند تیم قرار داشت، خیلی زود تصمیم خود را گرفت و با مدیران باشگاه سیرجانی به توافق رسید.

 

این بازیکن که در مینی کمپ تیم ملی نیز حاضر بود ولی نتوانست به فهرست اصلی راه پیدا کند، حالا در آخرین مصاحبه خود ابراز امیدواری کرده که بتواند بهترین خرید امیرقلعه نویی در لیگ 21 باشد. در این فصل محسن فروزان و منادی برای تقویت خط دروازه به گل گهر اضافه شده اند و شایان مصلح، زاهدی و خانزاده نیز در بخش تدافعی قرار است به کمک تیم بیایند. ضمن اینکه حسین نخودکار و ساسان حسینی در بخش هجومی اضافه شده اند، که وجود نام های شناخته شده نشان می‌دهد تیکدری کار ساده ای برای کسب عنوان بهترین خرید فصل امیرقلعه نویی را ندارد.

 

البته که تیکدری خواه یا ناخواه با بازیکنانی که امیرقلعه نویی طی سال های طولانی مربیگری اش به خدمت گرفته نیز مقایسه می شود و با توجه به توانایی هایی که دارد، باید دید چگونه عمل خواهد کرد و چه تاثیری در حرکت رو به جلوی آبی پوشان سیرجانی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها