کد خبر : 1781909 | 03 مهر 1400 ساعت 18:10 | 23.5K بازدید | 5 دیدگاه

شکست دادن چلسی ساده نیست

گواردیولا: به رکوردم و به این تیم افتخار می‌کنم

پپ گواردیولا با کسب پیروزی برابر چلسی رکورد بیشترین پیروزی را در میان مربیان تاریخ سیتی از آن خود کرد.

گواردیولا: به رکوردم و به این تیم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز توانست در زمین چلسی به برتری 0-1 دست پیدا کرده و 13 امتیازی شود. شاگردان پپ گواردیولا انتقام شکست در فینال فصل قبل لیگ قهرمانان را نیز از چلسی گرفتند.

گل دقیقه 52 گابریل ژسوس بود که سیتی را پیروز کرد در حالی که این تیم شانس های متعدد دیگر گلزنی هم داشت که استفاده نکرد. سیتی تیم برتر میدان بود و ادواردو مندی گلر چلسی بارها با واکنش های خوب خود مانع گلزنی سیتیزن ها بود.

 

 

1647364

 

 

پپ گواردیولا حالا با 221 پیروزی، رکورد بهترین مربی تاریخ سیتی از حیث کسب پیروزی را از آن خود کرد و توانست از رکورد مک دووال پیشی بگیرد.

مربی اسپانیایی در پایان بازی گفت:« به این رکورد افتخار می کنم. ما امروز در استمفوردبریج بر قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان غلبه کردیم و نمایشی عالی را از تیمم دیدم. این باعث غرور من است و برای تیم و بازیکنانم خیلی خوشحالم.»

 

 

1647447

 

 

پپ در ادامه گفت:« امروز بازیکنانم، نمایشی عالی و مقتدرانه داشتند. در این ورزشگاه و برابر تیمی مثل چلسی، کسب پیروزی ساده نیست. کاری که ما انجام دادیم، غرورانگیز بود. ما به استمفورد بریج آمدیم و بازی خودمان را به حریف تحمیل کردیم. گاهی نمی شود، چون تیم مقابل بهتر از شما کار می کند. ما پرس شدیدی کرده بودیم و چلسی هرگز نتوانست بازی خودش را انجام دهد.»

 

 

1647363

 

 

گابریل ژسوس:« گابریل همیشه و در هر بازی تمام توانش را می گذارد و نمی توان از او هرگز گلایه کرد. در هر مسابقه او برای هم تیمی هایش می دود و کمک می کند. داشتن چنین بازیکنانی همواره باعث خوشحالی من است.»

 

 

دیدگاه‌ها