کد خبر : 1781918 | 03 مهر 1400 ساعت 18:48 | 40.9K بازدید | 14 دیدگاه

جملات ابهام‌برانگیز رئیس جدید؛

باشگاه استقلال در آستانه تغییرات گسترده مدیریتی

مصطفی آجورلو در بخشی از بیانیه 7 بندی خود به مسئله مهمی اشاره کرده، که طی روزهای آینده بیشتر در مورد آن صحبت خواهد کرد.

باشگاه استقلال در آستانه تغییرات گسترده مدیریتی

به گزارش "ورزش سه"، اولین روز کاری مصطفی آجورلو مدیرعامل جدید استقلال که ماموریت سنگین و دشواری را در استقلال حاضر شده است، با انتشار یک بیانیه هفت بندی آغاز شد؛ بیانیه‌ای که خیلی در این مطلب به شش بند ابتدایی‌‌اش کاری نداریم، و می‌خواهیم به بند هفت بپردازیم که اتفاقا کوتاه‌ترین بخش بیانیه آجورلو هم به حساب می‌آید.

 

در این بند آجورلو اینطور در مورد اهدافش برای تغییرات مدیریتی توضیح داده و حرف هایش را هواداران را خاتمه داده است:« برای آغاز یک دوره جدید در استقلال به تغییرات کامل در سطح مدیریتی باشگاه نیاز است. طی چند روز آینده و با بررسی شرایط باشگاه در این مورد اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.»

 

در واقع در این بخش از بیانیه، مدیرعامل جدید استقلال با اشاره غیرمستقیم به مدیرانی که طی مدیریت احمد مددی و قبل‌تر در استقلال فعال بوده‌اند، این خبر را به آنها مخابره کرده که پایان دوره کاری آنها در استقلال فرا رسیده است؛ مدیرانی که شاید دو تا از شاخص‌ترین‌هایشان که طی ماه‌های گذشته مصاحبه‌هایشان بارها در صدر اخبار بود، یونسی و قیم باشند.


با این وصف به نظر می‌رسد کاظم قیم مدیر بین الملل باشگاه استقلال که در دوره مربیگری محمود فکری به دلیل برخی صحبت‌هایش در مورد میلیچ، با این مربی به مشکل خورده بود، به پایان کار خود در اردوی آبی‌ها نزدیک شده و دیگر چهره‌ای که احتمالا مسیر جدایی در پیش خواهد گرفت، آزاد یونسی است که طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر در راس کمیته حقوقی باشگاه و هیمینطو راس کمیته انضباطی مشکلات زیادی با بازیکنانی نظیر رشید مظاهری، باقری، غفوری و ... داشته است و بارها آنها را به کمیته انضباطی فراخوانده است.


علاوه بر این سه پست مهم باشگاه که به زودی طبق صحبت‌های آجورلو دچار تغییر و تحول خواهد شد، شاید با توجه به تاکیدی که مدیرعامل جدید استقلال در بند آخر داشته، شاهد تغییر ساختار سازمانی آبی‌ها نیز باشیم و در این صورت شاید معاونت‌ها و کمیته‌هایی حذف و معاونت‌ها و کمیته‌های جدید با تغییر جایگاه سلسله مراتب سازمانی ایجاد شوند.


در دوره مدیریت احمد مددی و حتی پیش‌تر، مسئولان باشگاه آنقدر درگیر حواشی جور واجور بودند که اصلی وقتی برای رسیدگی به امور فرهنگی پیدا نکردند. مهران کاظمی مدیر رسانه فصل گذشته آبی‌ها مسئول این کمیته در فصلی که گذشت بود، اما شاهد فعالیت پررنگی از سوی این کمیته نبودیم. در بخش روابط عمومی و رسانه نیز شاید شاهد تغییراتی باشیم و از برخی چهره‌های قدیمی رسانه استقلال به عنوان ورودی های جدید در محافل تصمیم‌ساز نام برده شده است.


البته آجورلو خودش در هفتمین بند بیانیه توضیح داده که در این مورد به زودی شفاف‌سازی خواهد شد، اما آنچه که مسلم است اینکه با حضور مدیرعامل جدید شاهد تغییرات حداکثری و گسترده‌ای در میان مدیران باشگاه خواهیم بود و این یکی از گام‌های ابتدایی مدیرعامل جدید برای پایان بخشیدن به ناکامی چند ساله آبی‌های پایتخت در کسب جام است؛ تغییراتی که البته باید دید چه نام‌هایی هستند و پس از جابجایی و انجام مسئولیت، چطور بازدهی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها