کد خبر : 1781948 | 03 مهر 1400 ساعت 21:00 | 69.3K بازدید | 4 دیدگاه

فوق العاده و شگفت انگیزی؛

عذرخواهی پله از لئو مسی و البته تبریک! (عکس)

پله، اسطوره فوتبال برزیل به لیونل مسی، ستاره 34 ساله و آرژانتینی بابت رکوردشکنی در رده ملی تبریک گفته است.

به گزارش "ورزش سه"، پله در هفته های اخیر بارها به علت مشکلات روده در بیمارستان بستری شده و هواداران خود در سرتاسر جهان را نگران کرده است. البته ستاره سابق سلسائو در حال حاضر مرخص شده و در خانه در حال استراحت است، اما حالا او به لیونل مسی بابت تبدیل شدن به بهترین گلزن رده ملی در تاریخ فوتبال آمریکای جنوبی تبریک گفته است.

 

لیونل مسی در دیدار تیم ملی آرژانتین مقابل بولیوی موفق به ثبت هت تریک شده و با زدن 79 گل، بهترین گلزن تاریخ این قاره پرستاره لقب گرفت. این رکورد سال ها در اختیار پله، اسطوره فوتبال برزیل با 77 گل بود و حالا در اختیار لیونل مسی قرار گرفته است. پله حالا با انتشار پست جدیدی در صفحه خود از کاپیتان آلبی سلسته بابت تاخیر در تبریک عذرخواهی کرده و برای لیونل مسی در ترکیب پاری سن ژرمن نیز آرزوی موفقیت کرده است.

 

پله در صفحه خود نوشت: "سلام لیونل مسی، ببخشید اگر دیر کردم. با این حال من نمی خواستم این فرصت را از دست بدهم و حالا به تو بابت رکورد دیگری که در این ماه شکستی تبریک می‌گویم. استعداد تو در فوتبال فوق العاده و شگفت انگیز است. امیدوارم در کنار دوستان من یعنی نیمار و کیلیان امباپه به موفقیت های بیشتری برسی."

 

1647537

دیدگاه‌ها