کد خبر : 1781963 | 03 مهر 1400 ساعت 22:21 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: پنالتی‌زن اینتر را خودم انتخاب کردم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر مدعی شد از تلاش بازیکنان تیمش برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت لذت می برد.

اینزاگی: پنالتی‌زن اینتر را خودم انتخاب کردم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شرایطی در خانه خود برابر آتالانتا با تساوی 2-2 متوقف شد که فدریکو دی مارکو، مدافع جوان این تیم در دقایق پایانی یک ضربه پنالتی از دست داد. سیمونه اینزاگی، سرمربی نراتزوری مدعی شد دی مارکو در تمرینات خوب پنالتی زده و با تصمیم خودش به عنوان زننده این ضربه انتخاب شده است.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "بازی بسیار هیجان انگیزی بود و مردم از تماشای این دیدار لذت بردند، اما طعم تلخ این تساوی برای ما باقی خواهد ماند. تصور می کنم در بازی امشب مستحق دستاورد بیشتر بودیم. ما پس از خراب شدن پنالتی بد بازی کردیم، اما در بیست دقیقه اول نیمه اول و در نیمه دوم شاهد یک اینتر فوق العاده در مقابل تیمی قدرتمند بودیم.

 

1647576

 

بازیکنان اینتر باید به تمرینات خود به همین شکل ادامه دهند. دیدن نحوه تلاش آنها برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت برای یک سرمربی لذت بخش است. در نیمه دوم سطح فوق العاده ای ارائه دادیم و من فکر می کنم بازیکنانی چون فدریکو دیمارکو، وسینو، دنزل دومفریس و الکسیس سانچس هم خوب بازی کردند.

 

بسیاری از بازیکنان در حال رشد هستند. دنیله دی آمبروسیو و روبرتو گالیاردینی نیز برای من مهم هستند و باید آنها به بهترین شکل ممکن به ترکیب بازگردند. پنالتی زدن دی مارکو تصمیم من بود. لائوتارو مارتیینز و هاکان چالهان اوغلو در زمین نبودند و هم دی مارکو و هم ایوان پریشیچ صبح امروز ضربات خوبی زده بودند.

 

متاسفم، زیرا دی مارکو شروع خوبی در فصل داشته و شایسته گلزنی در استادیوم سن سیرو بود. خوشحالم، زیرا بازی خوبی را مقابل تیمی دیدم که با تمام توان در میدان ظاهر شد. ما در ادامه فصل و در لیگ به همین شکل به کار خود ادامه می دهیم. درخشش نیکو بارلا؟ فکر می کنم او چند سالی است که در این سطح بازی می کند و قهرمان ایتالیا و اروپا مرا شگفت زده نکرده است."

دیدگاه‌ها