کد خبر : 1781967 | 03 مهر 1400 ساعت 22:42 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو: دی‌مارکو سر صحنه پنالتی اشتباه کرد

لائوتارو مارتینز، گلزن آرژانتینی اینتر معتقد است این تیم باید در آینده از این هم بهتر عمل کند.

لائوتارو: دی‌مارکو سر صحنه پنالتی اشتباه کرد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در شرایطی در استادیوم سن سیرو مقابل آتالانتا به تساوی 2-2 رضایت داد که در همان دقایق ابتدایی و با ضربه والی و تماشایی لائوتارو مارتینز از حریف پیش افتاده بود. نراتزوری در دقایق پایانی صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که فدریکو دی مارکو توپ را به دیرک زد و حالا لائوتارو مارتینز در مورد این صحنه و عملکرد اینتر در دیدار امشب صحبت کرده است.

 

1647512

 

لائوتارو مارتینز گفت: "آتالانتا همیشه تیمی قدرتمند و فیزیکی است. اما من فکر می کنم اینتر نیز در طول مسابقه شخصیت خود را نشان داد و ما در دیداری دشوار و پییچیده در نهایت به تساوی رضایت دادیم. باید به تلاش بیشتر در همین مسیر ادامه داده و باید باز هم پیشرفت کنیم. امروز ما ابتدا از حریف پیش افتادیم و نباید اجازه بدهیم در خانه آتالانتا از ما پیش افتد.

 

خراب شدن پنالتی اینتر؟ من، هاکان چالهان اوغلو و فدریکو دی مارکو می توانستیم پشت توپ قرار بگیریم و این انتخاب سرمربی بود. البته اگرچه دی مارکو هنگام نواختن پنالتی اشتباه کرد، اما در کل از زمان ورود به میدان عملکرد خوبی از خود ارائه داد. حالا در ادامه باید در لیگ قهرمانان پیروز شده، بازی خود را انجام دهیم و با کسب نتیجه به دلخواه به خانه بازگردیم. خوشحالم برای اینتر بازی می کنم و ما باید با تلاش بیشتر در مسیر پیشرفت حرکت کنیم. من با تمام وجود برای لباس اینتر تلاش خواهم کرد."

 

دیدگاه‌ها