کد خبر : 1781968 | 03 مهر 1400 ساعت 22:42 | 20.2K بازدید | 3 دیدگاه

بازیکن استقلال و پرسپولیس با بقیه تفاوتی ندارند؛

صحبت‌های جالب اسکوچیچ در تمرین آلومینیوم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تمرین امروز آلومینیوم اراک حضور یافت.

صحبت‌های جالب اسکوچیچ در تمرین آلومینیوم

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که اردوی پیش‌فصل خود را در تهران برپا کرده و مشغول انجام تمرینات آماده‌سازی در دو نوبت صبح و عصر در زمین چمن پژوهشگاه نفت است، امروز یک مهمان ویژه در جریان تمرین خود داشت.

 

تمرین عصر امروز شاگردان رسول خطیبی از ساعت ۱۷ امروز آغاز شد که دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران از ابتدای این تمرین در پژوهشگاه نفت حاضر شد و لحظاتی در بین بازیکنان این تیم صحبت کرد.

 

سرمربی تیم ملی ایران در بخشی از صحبت‌های خود خطاب به بازیکنان آلومینیوم عنوان کرد: «برای من اینکه یک بازیکن در استقلال، پرسپولیس و هر تیم دیگری باشد، تفاوتی ندارد. من بهترین‌ها را انتخاب می‌کنم و سعی دارم تیم ملی قدرتمندی بسازم. کار شما بازیکنان آلومینیوم را نیز زیر نظر رسول خطیبی که یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است، نگاه می‌کنم و پیگیر بازی‌های تیم شما هستم.»

 

اسکوچیچ در اقدامی جالب در تمام زمان تمرینی آلومینیوم که ۹۰ دقیقه به طول انجامید، حضور داشت و پس از پایان تمرین نیز به خطیبی خسته نباشید گفت و برای دقایقی با وی به گفت‌وگو پرداخت و سرمربی آلومینیوم نیز بابت نتایج موفق و عملکرد خوب تیم ملی ایران در راه جام جهانی، از دراگان اسکوچیچ قدردانی کرد.

 

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک نیز  در پایان این تمرین پیراهن این تیم را به دراگان اسکوچیچ هدیه کرد و از وی برای حضور در مسابقات خانگی این تیم در جریان لیگ برتر دعوت به عمل آورد.

 

1647580

 

1647583

 

1647582

 

1647585

 

1647581

 

 

دیدگاه‌ها