کد خبر : 1781969 | 03 مهر 1400 ساعت 22:57 | 47.9K بازدید | 2 دیدگاه

کلوپ: دروازه‌بان برنتفورد می‌تواند شماره 10 بپوشد!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به تمجید از بازیکنان برنتفورد و مبارزه سخت حریف امشب تیمش پرداخت.

کلوپ: دروازه‌بان برنتفورد می‌تواند شماره 10 بپوشد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در دیداری دشوار در خانه برنتفورد در دقایق پایانی دروازه خود را باز شد دید تا با قبول تساوی 3-3، در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد این دیدار و البته دلایل تغییرات متوالی در ترکیب ثابت مرسی سایدی ها صحبت کرده است.

 

یورگن کلوپ گفت: "بازیکنان برنتفورد خیلی خوب کار کردند و به همین دلیل آنها شایسته این نتیجه هستند. فضای حاکم بر استادیوم فوق العاده بود، آنها واقعا سخت مبارزه کردند و ما نیز همینگونه بازی کردیم. ما باید برای یک مبارزه واقعی آماده می شدیم، زیرا بازیکنان حریف نیز با تمام توان جنگیدند. البته ما در چالش های زیادی روی هوا مقابل بازیکنان برنتفورد مغلوب شدیم.

 

1646292

 

به دلایل مختلف بله، می توان برنتفورد را بهترین تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر دانست. آنها واقعا خوب بازی می کنند و دروازه بان برنتفورد می تواند پیراهن شماره 10 را پوشیده و در این پست بازی کنند. او در چند صحنه با توپ فوق العاده عمل کرد و چنین سبکی در مقابل ما کارآیی دارد. در مجموع دلیلی برای گلایه و شکایت وجود ندارد.

 

ما مجبور شدیم در چند هفته گذشته تغییراتی ایجاد کنیم که  امیدوارم این تصمیم زیاد هم شگفت انگیز و تعجب آور نباشد و این ترکیب فعلی ما است. در حال حاضر ما هر سه یا چهار روز یک بار بازی می کنیم و شرایط مشخص است. ترنت الکساندر آرنولد فقط کمی ناخوش بود و من به اندرو روبرتسون استراحت دادم، زیرا او در تمام بازی های تیم ملی اسکاتلند به طور دائم بازی می کند بنابراین حتی اگر خودش هم نخواهد، ما باید به او استراحت بدهیم."

دیدگاه‌ها