کد خبر : 1781970 | 03 مهر 1400 ساعت 22:59 | 31.3K بازدید | 1 دیدگاه

خشم کلوپ‌ از عملکرد مدافعان لیورپول(عکس)

لیورپول در خانه برنتفورد به اندازه هفت دیدار گذشته‌ خود گل دریافت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب درحالی پیش از دیدار حساسش در لیگ قهرمانان مقابل یاران مهدی طارمی، پا به میدان مسابقه برابر برنتفورد گذاشته بود که با توجه به شکست چلسی و منچستر یونایتد بهترین فرصت را داشت که با پیروزی در این دیدار نفسگیر جای خود را در صدر جدول لیگ جزیره تثبیت کند. لیورپول اما شب بسیار سختی را در فاز تدافعی تجربه کرد و  جوئل ماتیپ و ویرژیل فن دایک که به عنوان زوج دفاعی تیم یورگن کلوپ به بازی گرفته شدند بارها با موقعیت‌ سازی‌های خطرناک تیم تازه صعود کرده و با انگیزه برنتفورد مواجه شدند که در سه مرتبه نیز مغلوب آنها شدند.

 

این بازی در حالی با شش گل به جذاب‌ترین مسابقه هفته ششم لیگ برتر تبدیل شد که تیم کلوپ سخت گل می‌خورد و در هفت دیدار گذشته در کاپ‌های مختلف تنها سه گل از حریفان خود دریافت کرده بود ولی امشب سه بار تور دروازه تیم‌شان به لرزه درآمد.

 

کلوپ که امشب کار بسیار سختی داشت می‌توانست با کار بهتر دفاعی بازیکنان خود از دو باری که تیمش از حریف در نیمه دوم پیش افتاد به بهترین شکل استفاده کند و سه امتیاز این بازی را کسب کند اما در نهایت این بازی با تساوی سه بر سه خاتمه یافت. فریادهای یورگن کلوپ بر سر مدافعان لیورپول یکی از جذاب ترین تصاویر این بازی مهیج بود. لیورپول با این تک امتیاز 14 امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به منچستر سیتی، چلسی و دیگر تیم‌های 13 امتیازی در صدر جدول قرار گرفته است.

 

1647586

دیدگاه‌ها