کد خبر : 1781981 | 04 مهر 1400 ساعت 00:22 | 15.8K بازدید | 10 دیدگاه

رئال 0-0 ویارئال: نوار پیروزی‌ها پاره شد

رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل ویارئال با تساوی بدون گل متوقف شد.

رئال 0-0 ویارئال: نوار پیروزی‌ها پاره شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که در پنج دیدار قبلی در همه رقابت‌ها به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امشب برابر ویارئال نتوانستند به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 0-0 برسند و به تنها یک امتیاز رضایت دادند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه این بازیکنان ویارئال بودند که تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند اما باز هم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند.

در دقیقه 31 بود که ویارئال صاحب یک موقعیت شد اما پس از اینکه ضربه آلکاسر را تیبو کورتوا دفع کرد، ضربه والی کوکلین توسط مدافعان رئال بلوکه شد.

در دقایق پایانی نیمه اول این رئالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما آنها نیز نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند و در نهایت بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

1647609

 

نیمه دوم را رئالی ها بهتر آغاز کردند و بعد از یکی دو حمله ناموفق، در دقیقه 51، روی یک ارسال کریم بنزما می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه باز دیگر بازی متعادل دنبال شد و حملات دو تیم به موقعیت خاصی منجر نمی شد. در دقایق پایانی تلاش دو تیم برای زدن گل برتری افزایش پیدا کرد اما هیچ یک از این حملات ثمری نداشت و در پایان دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

با این تساوی رئال 17 امتیازی شد تا همچنان با یک بازی و سه امتیاز بیشتر نسبت به سویا در صدر جدول لالیگا جای داشته باشد.

دیدگاه‌ها