کد خبر : 1782004 | 04 مهر 1400 ساعت 09:29 | 43.7K بازدید | 3 دیدگاه

زوج جدید پرسپولیس؛ سیدجلال - ابراهیمی (عکس)

تیم پرسپولیس روز گذشته با ترکیبی وارد زمین شد که در آن سیدجلال حسینی و علیرضا ابراهیمی به عنوان مدافع میانی حضور داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، این چینش در حالی از سوی یحیی انتخاب شد که سرخپوشان پایتخت در اولین بازی فصل مقابل استقلال تاجیکستان فرشاد فرجی را در کنار سیدجلال داشتند. در آن بازی اگرچه پرسپولیس موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شد اما فرجی باوجود نمایش قابل قبول، در چند مورد اشتباهاتی را انجام داد که انتظار می‌رود در بازیهای حساس بعدی از او دیده نشود.

 

حالا در اولین بازی دوستانه پرسپولیس پس از دیدار مقابل استقلال تاجیکستان، یحیی از زوجی جدید در خط دفاعی تیمش بهره برده و ابراهیمی را جایگزین فرجی کرده است. خرید جدید قرمزها که از گل گهر به پرسپولیس آمده در این بازی تحت فشار مهاجمان پیکان قرار گرفت و به عبارتی بار خط دفاع روی دوش او بود.

 

 

 

نکته جالب اینکه ابراهیمی در این بازی برخلاف گذشته از شماره 70 استفاده کرد؛ پیراهنی که سالها بر تن علی علیپور بود و او با این شماره موفق شد 72 گل برای پرسپولیس بزند و در زمره بهترین گلزنان این تیم مطرح شود. این در حالی است که او برای بازی لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن شماره 5 نامش را ثبت کرده و بنابراین در بازی با الهلال نیز با همین پیراهن در رقابتها حضور خواهد یافت.

 

ابراهیمی که در بازی با استقلال تاجیکستان نیمکت نشین بود، حالا امیدوار است با جلب توجه کادرفنی قرمزها اولین بازی اش را در مقابل حریف عربستانی انجام دهد.

دیدگاه‌ها