کد خبر : 1782011 | 04 مهر 1400 ساعت 09:57 | 9.9K بازدید | 2 دیدگاه

تیم ملی تا دیدار ششم بدون بازی تدارکاتی

تیم ملی به منظور بازی با امارات و کره جنوبی در روزهای 15 و 20 مهر بازی تدارکاتی در دستور کار ندارد.

تیم ملی تا دیدار ششم بدون بازی تدارکاتی 

به گزارش "ورزش سه"، در روند آماده سازی تیم ملی به نسبت دو بازی قبلی تغییری ایجاد نشده است. پیش از بازی با امارات اردویی در تهران با حضور بازیکنان داخلی برگزار می شود و 72 ساعت پیش از بازی لژیونرها به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد و پس از آن تیم ملی مهیای بازی با امارات می شود. 

 

در عدم تدارک بازی دوستانه برای تیم ملی گله ای متوجه فدراسیون فوتبال نیست به این خاطر که بیشتر بازیکنان تیم ملی را لژیونرها تشکیل می دهند و از آنجایی که این دسته از بازیکنان تنها 72 ساعت پیش از بازی به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد اسکوچیچ برگزاری بازی دوستانه در چنین فضایی را به صلاح تیم ملی نمی داند. ضمن اینکه در بازی های دوستانه احتمال مصدومیت بازیکنان هم وجود دارد. 

 

اما این روند تا کی ادامه خواهد داشت؟ تا بازی ششم که 25 آبان در برابر سوریه است. بعد از این بازی فدراسیون فوتبال برای تیم ملی بازی دوستانه تدارک خواهد دید. یعنی تیم ملی پیش از بازی عراق که 7 بهمن در تهران خواهد بود به طور حتم دیدار دوستانه انجام خواهد داد و گفته می شود فدراسیون فوتبال از هم اکنون مذاکرات خود را با برخی از کشورها برای رسیدن به تفاهم در خصوص بازی دوستانه آغاز کرده است. 

 

تیم ملی در بهمن ماه علاوه بر عراق با امارات در تاریخ 12 بهمن بازی خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها