کد خبر : 1782014 | 04 مهر 1400 ساعت 10:03 | 25.1K بازدید | 2 دیدگاه

لبخند ایمانی در تراکتور پس از شبه کودتا (عکس)

تمرینات تیم تراکتور در حالی دنبال می‌شود که حالا ادامه کار اکبر ایمانی در جمع سرخپوشان تبریزی قطعی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتوری‌ها در حالی روزهایی نسبتا آرام را پشت سر می‌گذارند که پیش از سفر به عربستان، چند هفته پرماجرا را سپری کردند؛ از جدایی اکبر ایمانی با مسئولان تراکتور تا ماجرای واگذاری باشگاه از محمدرضا زنوزی که البته هیچ یک به سرانجام نرسید.

 

موضوع نخست یعنی جدایی اکبر ایمانی، پس از جلسه بین او، جمشید نظمی و فراز کمالوند رقم خورد؛ جایی که وی درخواست افزایش سه میلیاردی قراردادش را مطرح کرد که با مخالفت مسئولان تراکتور همراه شد و سپس آنها برای اقناع هواداران فایل صوتی را در فضای مجازی منتشر کردند که با واکنش شدید اللحن ایمانی مواجه شد.

 

1647643

 

ایمانی که احتمالا نمی‌خواست موضوع درخواست افزایش قرارداد از 4 به 7 میلیارد علنی شود، در یک لایو جنجالی با هوادارانش صحبت کرد و آنها را علیه مدیریت و کادرفنی باشگاه شوراند. سپس از تبریز رفت تا فشار تی تی ها بر باشگاه برای قبول درخواست و بازگشت او بیشتر شود و در نهایت مسئولان تراکتور از بین کمالوند و ایمانی، دومی را برگزیدند تا او به تمرینات بازگردد.

 

حالا هافبک دفاعی قرمزهای تبریز در تمرینات حضور دارد و با شادابی و نشاط حداکثری تمرینش را دنبال می‌کند و احتمالا یکی از کاپیتانهای تراکتور در فصل جدید نیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها