کد خبر : 1782016 | 04 مهر 1400 ساعت 10:33 | 21.5K بازدید | 6 دیدگاه

بدشانسی یونایتد؛ گل ویلا خطا بود؟ (عکس)

تصاویری منتشر شده که نشان می دهد گل برتری آستون ویلا برابر منچستریونایتد مشکوک به خطا بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در ادامه نتایج پرفراز و نشیب خود در این فصل، عصر دیروز در خانه آتون ویلا و با گل دقایق پایانی کورتنی هاوس با یک گل مغلوب این تیم شد تا بهترین فرصت برای رسیدن به صدر جدول لیگ برتر را از دست بدهد. البته در اوقات اضافی بود که منچستریونایتد صاحب یک ضربه پنالتی هم شد و می توانست حداقل به یک امتیاز در این دیدار دست پیدا کند، اما ضربه برونو فرناندز به سمت آسمان رفته و در نهایت شیاطین سرخ در این دیدار شکست خوردند.

 

اما به نظر می رسد در صحنه به ثمر رسیدن تک گل آستون ویلا، اولی واتکینز مهاجم این تیم مانع حرکت کردن داوید دخیا، دروازه بان یونایتد شده و در واقع با این خطا در به ثمر رسیدن گل نقش داشته است. دخی نتوانست عکس العمل مناسبی روی ضربه سر کورنتی هاوس نشان دهد و به نظر می رسد خطای واتکینز روی این اتفاق تاثیر گذاشته است.

 

همچنین برخی معتقدند اولی واتکینز علاوه بر خطا کردن روی داوید دخیا، در این صحنه جلوی دید دروازه بان منچستریونایتد را نیز گرفته و در واقع در شرایط آفساید نیز فرار داشته است. اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان یونایتد در پایان این دیدار نسبت به داوری معترض بوده و گل ویلا را مردود می دانست. اما در نهایت این صحنه حتی مورد بازبینی نیز قرار نگرفت تا منچستریونایتد بعد از حذف از جام اتحادیه با قبول شکست برابر وستهام، حالا در لیگ برتر نیز طعم شکست را بچشد.

 

1647645

دیدگاه‌ها