کد خبر : 1782024 | 04 مهر 1400 ساعت 10:40 | 26.3K بازدید | 7 دیدگاه

محمد نوریفر معاون ارتباطات استقلال شد

پس از حضور مصطفی آجورلو در سمت مدیرعاملی آبی پوشان و تغییرات مدیریتی در این باشگاه، بخش رسانه ای و ارتباطات استقلال نیز دستخوش تغییرات شد.

محمد نوریفر معاون ارتباطات استقلال شد

به گزارش "ورزش سه"، از روز گذشته و پس از برگزاری مراسم تودیع و معارفه احمد مددی و مصطفی آجورلو، مدیرعامل جدید استقلال در محل کار خود در ساختمان باشگاه حضور پیدا کرد و تغییراتی را در سطوح مدیریتی این تیم به وجود آورد.

 

پس از اینکه سرپرست و مدیراجرایی استقلال تغییر کردند، حالا آجورلو در حوزه رسانه ای این باشگاه نیز دست به تغییراتی زده است. محمد نوریفر که در سالهای گذشته در سمت مدیررسانه ای آبی پوشان انجام وظیفه کرده بود، در زمان احمد سعادتمند از این تیم جدا شد و اکنون او دوباره به سمت قبلی خود بازگشته است.

 

طبق حکمی که امروز صبح مصطفی آجورلو صادر کرد، محمد نوریفر از این به بعد در سمت معاون ارتباطات باشگاه و مدیررسانه ای استقلال انجام وظیفه خواهد کرد. آبی پوشان در متن اطلاعیه خود نیز از زحمات علی غفار مدیررسانه ای سابق استقلال نیز تشکر کرده اند.

 

نوریفر در سالهای گذشته چندین بار در سمت مدیررسانه ای استقلال انجام وظیفه کرده که هواداران این تیم شاهد نوآوری های جالب توجه ای در رسانه های اجتماعی باشگاه بوده اند و باید دید با تغییرات انجام شده، بخش رسانه ای و ارتباطات آبی پوشان چگونه عمل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها