کد خبر : 1782033 | 04 مهر 1400 ساعت 11:30 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

شمشکی: به دنبال کسب ۸ سهمیه در پارالمپیک هستیم

رییس انجمن اسکی معلولان با اشاره به برگزاری اولین اردوی ورزشکاران پاراسکی از هفتم مهر در فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: به دنبال کسب ۸ سهمیه در بازیهای پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ چین هستیم.

شمشکی: به دنبال کسب ۸ سهمیه در پارالمپیک هستیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، عیسی ساوه شمشکی اظهار کرد: اولین اردوی اسکی بازان معلول در رشته های آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی برای انجام بدنسازی و آمادگی بدنی از روز چهارشنبه هفتم مهر با حضور ۲۰ ورزشکار در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود و تا ۲۳ مهر ادامه خواهد داشت‌.

 

چچ.وی با اشاره به کسب ۳ سهمیه در رشته های آلپاین و اسنوبرد برای شرکت در بازیهای پارالمپیک زمستانی، افزود: تلاش بر این است که تعداد نفرات اعزامی به بازیهای پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ چین را تا ۸ سهمیه افزایش دهیم و حضور پررنگی در این بازیها داشته باشیم‌.

شمشکی اضافه کرد: در دوره قبل با ۵ سهمیه در بازیهای پارالمپیک زمستانی شرکت کردیم، اما این دوره با هدف گذاری صورت گرفته تلاش بر این است که ۵ سهمیه دیگر در رشته های آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی کسب کنیم، تاکنون یک سهمیه آلپاین در بخش مردان و ۲ سهمیه اسنوبرد در بخش زنان و مردان کسب شده است.

 

رییس انجمن پاراسکی خاطرنشان کرد: برای این که بتوانیم امتیازات لازم را برای حضور در بازیهای پارالمپیک زمستانی کسب کنیم، آذرماه ۲ ورزشکار زن و مرد در آلپاین به اتریش، ۴ ورزشکار زن و مرد در اسنوبرد به هلند و یک اسکی باز مرد در صحرانوردی بهمن ماه به سوئد خواهند رفت تا با سهمیه کامل عازم چین شویم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به کسب مدال در چین هستید، افزود: در این بازیها به دنبال مدال نیستیم و هدف اصلی پشتوانه سازی و افزایش تعداد ورزشکاران اعزامی به این رویداد مهم است.

دیدگاه‌ها