کد خبر : 1782036 | 04 مهر 1400 ساعت 11:29 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

فجرسپاسی یکی از تیم های پدیده لیگ خواهد بود

کلانتری و وعده بزرگ برای سال پیش رو

کلانتری سرمربی فجرسپاسی می گوید که تیم او در هر پستی که کمبود بازیکن داشته باشد، نفرات جدیدی را به تیم اضافه می کند.

کلانتری و وعده بزرگ برای سال پیش رو

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی در فصل گذشته لیگ آزادگان، موفق شد پس از سالها غیبت در لیگ برتر، یک بار دیگر راهی بالاترین سطح از رقابت های فوتبالی در ایران شود. آنها نزدیک به یک ماه است که تمرینات خود را آغاز کرده اند و این تیم همچون سالهای گذشته، می تواند از سهمیه بازیکنان سرباز استفاده کند.

 

علی اصغر کلانتری سرمربی فجرسپاسی شیراز درخصوص شرایط این تیم و تمرینات تیمش گفت: ما در هفته چهارم آغاز شدن تمریناتمان هستیم. از 8 شهریور کار را استارت زدیم. از روز شنبه دیگر بازی های تدارکاتی مان را انجام خواهیم داد. چند دیدار را برنامه ریزی کرده ایم. ابتدا با خیبر خرم آباد روبرو می شویم، سپس با هوادار بازی می کنیم و در ادامه با تیم های آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و ذوب آهن بازی خواهیم کرد. ممکن است که در این بین، دیدارهای دیگری نیز برگزار شود. بازی های تدارکاتی برای ما خیلی مهم است. تیمی که ما بسته ایم، مانند همیشه و شرایطی که فجرسپاسی دارد جمع شده است. 

 

او صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: ما مانند تیم های ثروتمند وارد مسائل مالی نشدیم و بازیکنانی که جذب کرده ایم، نزدیک به 70 تا 80 درصدشان سرباز هستند. علاوه بر بازیکنانی که از سال قبل با آنها تمدید کرده ایم. می خواهیم وارد بازی های دوستانه شویم و قدرت تیم خودمان را بسنجیم چون زمان داریم و شرایط مناسب است و باید ببینیم واقعا تیممان تا چه میزان قدرتمند است و تا چه حد می تواند با سایر تیم ها بجنگد و در چه پست هایی نیاز به جذب بازیکن داریم. فکر می کنم هنوز در 3، 4 پست نیاز به جذب بازیکن داریم. چنانچه بازیکنان مدنظرمان در بازی های تدارکاتی نظرمان را جلب کردند، اقدام می کنیم وگرنه باید بازیکن جدید جذب کنیم. چون این کار شوخی بردار نیست و کل استان و مجموعه فجر ما را دنبال می کنند. اگر قرار شود بازیکنی به ما اضافه شود یا از جمع ما جدا شود را در چند روز آینده به باشگاه اعلام می کنیم.

 

1138794

 

مربی فجرسپاسی درخصوص خریدهای جدید این تیم نظیر معصومی، منصوری و صادقی که اغلب از شهرخودرو جذب شده اند، گفت: بازیکنانی که به تیم ما اضافه می شوند، ما 100 درصد آنها را مورد بررسی قرار داده ایم. چه از نظر اخلاقی و چه از نظر فنی. این بازیکنان نیز از لحاظ اخلاقی و فنی خوب هستند. ما بیشتر دنبال بازیکنانی هستیم که به ظرفیت تیم ما بخورد که الحمدالله بازیکنان جذب شده همین شکل بوده اند و تاکنون از آنها راضی هستیم. به جز ایمان صادقی، منصوری و معصومی، بقیه برای انجام خدمت سربازی به ما اضافه شده اند. سعی می کنیم جلو برویم و اگر کمبودی داریم، پس از هماهنگی با باشگاه آن را برطرف کنیم.

 

کلانتری درباره تیم های متمول و کم بضاعت در لیگ برتر گفت: بالاخره همیشه همین شکلی بوده است. مخصوصا اینکه خود ما در فجرسپاسی چه در لیگ یک و چه در لیگ برتر نبرد این شکلی را داشته ایم. دارندگی و برازندگی است. این تیم ها بضاعت مالی دارند و برای تیم هایشان هزینه می کنند و آینده ای را برای خودشان ترسیم می کنند. ما نیز همیشه نشان داده ایم هر زمانی که تیم را برای حضور در مسابقات آماده می کنیم، به لطف خداوند جزو تیم های خوب هستیم و قطعا می خواهیم در لیگ آینده یکی از تیم های خوب و پدیده باشیم. من در هر پستی که به بازیکن نیاز داشته باشم، حتما نفر جدید اضافه می کنم. چون اگر لیگ پرقدرت آغاز شود، به سود همه است.

دیدگاه‌ها