کد خبر : 1782039 | 04 مهر 1400 ساعت 11:35 | 70.5K بازدید | 13 دیدگاه

ورود به دنیای مربیگری؛

برنامه رونالدو بعد از فوتبال مشخص شد

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغلی منچستریونایتد علاقمند به ورود به دنیای مربیگری است.

برنامه رونالدو بعد از فوتبال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در سال 2009 و بعد از سپری کردن شش سال درخشان از منچستریونایتد جدا شده و در ادامه راهی تیم هایی چون رئال مادرید و یوونتوس شد. بعد از 13 سال، ستاره پرتغالی در تابستان امسال دوباره به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ مثبت داده و لباس این تیم را در سن 36 سالگی به تن کرد. اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان یونایتد چندی قبل اطمینان داد که رونالدو می تواند تا 40 سالگی به بازی در بالاترین سطح ادامه دهد، اما این ستاره پرتغالی از همین حالا برای دوران بعد از خداحافظی از فوتبال نیز برنامه ریزی کرده است.

 

1645596

 

نشریه سان مدعی شد رونالدو به ورود به عرصه مربیگری علاقمند بوده و قصد دارد کار خود را از باشگاه منچستریونایتد و رده های پایین تر آغاز کند. در واقع رونالدو اینگونه هم به هدایت کریستیانو جونیور، فرزند 11 ساله خود در سن رشد پرداخته و هم الفبای مربیگری را از رده پایه به خوبی یاد می گیرد.

 

بسیاری از بازیکنان سابق یونایتد دوران مربیگری خود را در این باشگاه آغاز کرده اند و رونالدو نیز تصور می کند این تصمیم می تواند برنامه خوبی برای شروع فصل بعدی دوران حرفه‌ای او باشد. رونالدو در دوران حضور خود در مستطیل سبز زیر نظر سرمربیان بزرگی چون سرالکس فرگوسن، کارلو آنچلوتی و زین الدین زیدان بازی کرده و می خواهد در عرصه مربیگری به افتخارات بزرگی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها