کد خبر : 1782059 | 04 مهر 1400 ساعت 13:00 | 52K بازدید | 4 دیدگاه

الماس آلمانی؛ پدیده جدیدی در راه است (عکس)

به نظر می رسد فلوریان ورتز، ستاره آلمانی و جوان لورکوزن آینده درخشانی در پیش دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن در حال پرورش دادن الماس دیگری در معدن خود است. پس از صیقل دادن کای هاورتز که فصل گذشته با مبلغ 80 میلیون یورو به چلسی فروخته شد، حالا ستاره جوان دیگری جای او را گرفته است. حالا فلوریان ویرتز همه رکوردها را از آن خود کرده و به نظر آینده درخشانی در پیش دارد.

 

دو سال پیش او از کای هاورتز به عنوان جوان ترین بازیکن با 17 سال و 15 روز در تاریخ لورکوزن پیشی گرفت و در ادامه با گلزنی در مقابل بایرن مونیخ، با 17 سال و 34 روز جوان ترین گلزن تاریخ بوندس لیگا لقب گرفت.

 

فلوریان ورتز دیروز تک گل برتری بخش تیمش مقابل ماینتس را نیز به ثمر رسانده و به جوان ترین بازیکن تاریخ بوندس لیگا بدل شد که 10 بار موفق به گلزنی شده است. جراردو سون، سرمربی لورکوزن بعد از این دیدار گفت: "ما می دانیم که فلوریان ورتز بازیکن بسیار با استعدادی است که در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. با این حال او بسیار آرام است. ما از تلاش و شخصیت او راضی بوده و از حضور او در لورکوزن خوشحالیم.

 

روند تکامل فلوریان ورتز فوق العاده است. همانند هاورتز، فلوریان ورتز نیز روزهای درخشانی در پیش دارد. پس از اولین بازی ما تلاش کردیم فشار را از دوش این بازیکن برداریم و حالا او بیشتر و بیشتر پیشرفت می کند."

 

فلوریان ورتز در پنج بازی خود در این فصل بوندسلیگا در فصل جاری چهار گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل داده است. او در چهار بازی اخیر مقابل آگزبورگ، دورتموند، اشتوتگارت و ماینتس متوالی گلزنی کرده است. فقط هالند و لواندوفسکی با هفت گل در این فصل بوندس لیگا بیشتر از ورتز قادر به باز کردن دروازه حریفان بوده اند.

 

1647713

 

1647712

 

1647714

دیدگاه‌ها