کد خبر : 1782060 | 04 مهر 1400 ساعت 13:02 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

قول داده‌ام امسال کمتر کارت بگیرم؛

علیزاده: هر طور شده سهمیه آسیایی می‌گیریم

بازیکنان گل‌گهر می‌گوید طبیعی است که از این تیم انتظار کسب سهمیه داشته باشند.

علیزاده: هر طور شده سهمیه آسیایی می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان با تیمی که مهیا کرده به دنبال کسب سهمیه آسیایی در لیگ ۲۱ است. علیرضا علیزاده در خصوص کسب تساوی مقابل سپاهان در بازی دوستانه به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود ولی من  به دلیل مسمومیت غذایی بازی نکردم اما از بالا بازی را دیدم خیلی خوب و جاندار بود. دو تیم بازی محکم و هجومی‌ای انجام دادند.‌ با اینکه بازی دوستانه بود هر دو تیم دوست داشتند به پیروزی برسند. به نظرم این بازی می‌تواند در ادامه راه به دو تیم کمک کند.


وی در مورد اینکه آیا به نظرش امسال نسبت به سال گذشته تیم بهتری بسته اند یا خیر ادامه داد: نسبت به سال گذشته تیم ما خیلی منسجم‌تر و متحدتر است و به نظر من شکل بهتری دارد. سال گذشته تیم خوبی داشتیم، ولی بازیکنان که امسال جذب شدند  می‌توانند در کنار بازیکنانی که تمدید کردند خیلی کمک کنند. امیدوارم بد شانسی های سال گذشته دست از سر ما بردارد و بتوانیم یک هدیه خوب به مردم سیرجان بدهیم.


 هافبک دفاعی گل گهر در خصوص انتظار بالا از این تیم برای کسب سهمیه عنوان کرد: تیم ما سال گذشته عملکرد خیلی خوبی داشت و طبیعی است که از ما انتظار سهمیه داشته باشند زیرا جایی که آقای قلعه‌نویی حضور داشته باشد، توقعات از آن تیم بالا است. سال گذشته به دلیل تفاضل گل پنجم شدیم و حتی می‌توانستیم چهارم بشویم، اگر بدشانسی نیاوریم امسال می توانیم اتفاقات خیلی خوبی را رقم بزنیم. همه عزممان را جزم کردیم که به هر نحوی برای فصل جدید سهمیه آسیا را بگیریم؛ چون واقعا تیم خوب و با کیفیتی داریم. تمرینات خیلی خوبی هم پشت سر گذاشتیم‌‌.


علیزاده که فصل گذشته به دلیل گرفتن کارت های متعدد در چندین بازی غیبت داشت در این خصوص افزود: کمی روی خودم کار کردم که اتفاقات سال گذشته تکرار نشود و بتوانم خودم را کنترل کنم. البته پست ما به شکلی است که درگیری و بر خورد در آن زیاد است ولی سال گذشته می توانستم بیشتر خودم را کنترل کنم و کارت زرد کمتری بگیرم. به کادرفنی و خودم قول دادم که کمتر کارت  بگیرم و در تمام بازی ها بتوانم به تیم کمک کنم‌.

 

دیدگاه‌ها