کد خبر : 1782062 | 04 مهر 1400 ساعت 13:05 | 20.8K بازدید | 2 دیدگاه

میسا جباره و پاره شدن روند گلزنی‌های پیاپی؛

محتویات جیب گلنوش؛ رقیب دایی و رونالدو!

مدافع جوان اما باتجربه تیم ملی فوتبال زنان نمایش درخشانی را در مقابل اردن به اجرا گذاشت و یکی از بهترین‌های زمین مسابقه بود.

به گزارش "ورزش سه"، گلنوش خسروی که با گلزنی مقابل بنگلادش انگیزه مضاعفی برای دیدار با تیم ملی فوتبال زنان اردن پیدا کرده بود، بار دیگر از سوی مریم ایراندوست در قلب دفاعی تیم ملی فرصت بازی پیدا کرد و این‌بار ماموریتی دشوار را به او محول کرد؛ ماموریت مهار میسا جباره چهارمین گلزن برتر ملی فوتبال جهان. مهاجمی که در پنج بازی متوالی موفق به ثبت 9 گل ملی شده بود و می‌خواست روند گلزنی‌هایش را مقابل ایران ادامه داده و گل‌های ملی‌اش را از عدد 120 عبور دهد.

 

اما خسروی جوان و 20 ساله که پست تخصصی‌اش هم دفاع میانی نیست اما به درخواست سرمربی، در این پست به میدان رفت تا تقریبا فرصت بازی در همه پست‌های ممکن را در طول دوران بازی‌اش تجربه کند، به خوبی از پس ماموریت محوله بر آمد و در مقابل حملات جباره ایستادگی تحسین‌برانگیزی داشت و در نبردهای تن به تن بارها موفق به بازیابی توپ از او شد.

این درخشش در خط دفاعی مقابل اردن و مهاجم لژیونر و گلزن آن، باعث شد تا پس از پایان ضربات پنالتی و پیروزی ایران، خسروی با چشمانی اشکبار پرچم ایران را در آغوش بکشد و مریم ایراندوست نیز اختصاصا به استقبال او رفت و مدافع جوان خود را در آغوش گرفت و از وی بابت زحماتی که در خط دفاعی کشید و ماموریت خود را به درستی انجام داد، قدردانی کرد.

 

1647718

 

1647719

 

1647721

 

1647720

 

بدون‌شک حالا با تجربه‌های به دست آمده، برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2022 هند گلنوش خسروی می‌تواند به یکی از مهره‌های کلیدی و اصلی ترکیب تیم ملی بدل شود و شاید با دو نمایش درخشان مقابل بنگلادش و اردن، او در پست دفاع میانی مهره‌ای ثابت و بی‌جانشین شود و به سمت راست که پست تخصصی او به شمار می‌آید، هیچ‌گاه دیگر بازنگردد.

دیدگاه‌ها