کد خبر : 1782075 | 04 مهر 1400 ساعت 13:54 | 39.6K بازدید | 7 دیدگاه

رئال مادرید به دنبال آلابای جدید؛ این بار چلسی!

رئال مادرید از بخت قابل توجهی برای خرید آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی و باتجربه چلسی برخوردار است.

رئال مادرید به دنبال آلابای جدید؛ این بار چلسی!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر، مدافع میانی و آلمانی چلسی تصمیم گرفته پیشنهاد تمدید قرارداد خود یا چلسی را رد کرده و قصد دارد مدافع عنوان قهرمانی اروپا را در  فصل نقل و انتقال بعدی در پایان فصل و به صورت رایگان ترک کند. تعدادی از باشگاه های مطرح اروپایی برای جذب رودیگر اقدام کرده اند و به نظر می رسد بایرن مونیخ و رئال مادرید باشگاه هایی هستند که از بیشترین شانس جذب این مدافع آلمانی برخوردارند.

 

البته باشگاه انگلیسی خواهان حفظ آنتونی رودیگر است، اما نشریه مارکا مدعی شد تلاش های چلسی برای تمدید قرارداد تا امروز که به شکست انجامیده است. آبی های لندن دستمزد سالانه 6.5 میلیون یورو را برای تمدید قرارداد پیشنهاد کرده اند، اما آنتونی رودیگر 10 میلیون یورو درخواست کرده و طرفین فاصله زیادی برای توافق نهایی دارند.

 

1647754

 

این بازیکن که در سال 2018 به چلسی ملحق شد، در فصول اخیر و به ویژه پس از ورود توماس توخل پیشرفت فراوانی داشته و به یکی از مدافعان باکیفیت فوتبال اروپا تبدیل شده است. رئال مادرید به دنبال یک مدافع میانی برای فصل بعد بوده و اگرچه تمرکز مدیران این باشگاه روی جذب بازیکنان جوان است، اما فرصت جذب بازیکنان آزاد آنهم در سطح رودیگر باعث شده نام این بازیکن در جلسات هیئت مدیره باشگاه بیش از گذشته مطرح شود.

 

رئال مادرید در حال حاضر داوید آلابا، ناچو فرناندز و ادر میلیتائو را در مرکز خط دفاعی در اختبیار داشته و علاقمند است آنتونی رودیگر را مانند داوید آلابا با قراردادی آزاد در تابستان سال بعد به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها