کد خبر : 1782078 | 04 مهر 1400 ساعت 14:52 | 52.2K بازدید | 9 دیدگاه

تیبو کورتوا:

همه دنیا دیدند که حق رئال خورده شد

تیبو کورتوا گلر رئال پس از تساوی خانگی برابر ویارئال گفت که داور باید برای شان یک پنالتی اعلام می کرد.

همه دنیا دیدند که حق رئال خورده شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از 5 برد متوالی بالاخره دیشب در برنابئو برابر ویارئال به تساوی بدون گل رسید. این اولین بازی فصل بود که در آن کریم بنزما و وینیسیوس نه گل زدند و نه پاس گل دادند. رئال با این تساوی همچنان در صدر جدول باقی ماند.

نیمه اول بازی برخورد ناچو و رائول آلبیول منجر به سرنگونی مدافع رئال درون محوطه جریمه میهمان شد. خیل مانسانو داور بازی اما اعتقادی به پنالتی نداشت در حالی که رئالی ها به شدت معترض بودند.

 

 

1647761

 

 

تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی که در این بازی کلین شیت کرد نیز به تصمیم داور معترض بود و کنایه ای هم نثار وی کرد:« همه دنیا دید که یک پنالتی برای ما اعلام نشد و حق مان را خوردند. از نظر من برخورد پنالتی بود ولی داور نظر دیگری داشت. همه می دانیم که او اخیرا در کدام بازی تصمیماتش باعث جنجال شده بود(اشاره کورتوا به بازی دو هفته پیش اتلتیکو برابر بیلبائو بر می گردد که مانسانو با کارت قرمز ژوائو فلیکس را جریمه کرد.)»

 

 

1647762

 

 

کورتوا در مورد بازی گفت:« تساوی تلخی بود. وقتی اتلتیکو و دیگر رقبای مستقیم، امتیاز از دست می دهند، ما باید برنده شویم ولی ویارئال حریفی خوب و در سطح لیگ قهرمانان است و اگر این تیم را خوب پرس نکنید، مثل نیمه اول به راحتی می تواند کنترل میدان را در دست بگیرد. موقعیت های بیشتری نسبت به ما داشتند ولی خوب، کلین شیت کردیم و حالا باید به بازی بعدی فکر کرد.»

 

دیدگاه‌ها